Gå til innhold

Hva spiser folk på LAN?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har igrunnen alltid lurt på om det er KUN grandis og Cola som blir spist på LAN?

For min del sitter jeg ofte med Kaffè, frukt, vann, baguetter osv...

+ alt usunne ;) - grandis, cola, godteri, sjokolade osv, osv, osv..;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om jeg vil det eller ikke: Det ender opp med junk. Jeg prøver så godt jeg kan, og jeg spiser ikke usunt (sånn generelt) hjemme. Men er jeg på LAn, selges det bare drit i "resturanten" som er der, og en spasertur til Kiwi byr på... Junk, junk & atter junk.

Er det LAN hjemme er jo ikke dette noen problem. Da lager man seg ORDENTLIG middag, man skal ikke leve på grandis fordet om det er LAN, hehe ;)

Skrevet (endret)
2 kasser øl og 3 flasker sprit ^^  :thumbup:

Man skal liksom få litt opplevelse av et LAN :p

Dessuten er ikke det mangen LAN man kan drikke øl og sprit på, sett vekk fra hjemmelan..

Btw: Du bommer litt med topic: "hva SPISER folk på LAN?" Mente vell ikke å spise kassa? ;)

Endret av Luzifer
Skrevet

Ja varm cola som har blitt veltet og sparket over ende mange ganger av zombie-nerder er ikke akkurat et ukjent fenomen. Det er ikke pizza opp ned på gulvet heller. LAN er en herlig hygienisk affære jeg håer det blir mye mer av i fremtiden!

Skrevet

Har folk helt glemt at det er mye mat i god øl? Det er også morro å spille enkelte spill litt fyllesyk..

Grandis, brus(Ikke cola som regel) og div annet junk, bensinstasjon er populært for et pølsemåltid.

Skrevet
Går mye i chips, brus og sjokolade her.

Og til deg

(grandis er vondt)

Skaff deg et liv! :D

Helt enig! Grandis er tidenes beste pizza! Selv spiser jeg potetgull, og annet godteri. Og noe hjemmelaget pizza.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...