Gå til innhold

Beste bilspillet ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv holder jeg en knapp på gode gamle Rally Trophy. Fin grafikk, og ikke minst den mest realistiske fysikken jeg har opplevd på et bilspill til dags dato. Og her merker du virkelig forskjell på 2wd og 4wd.

Det helt nye Xpand Rally bør du holde deg unna, kurant grafikk, men der har det ingenting å si om du holder deg på veien eller ikke - du kan kudde svinger som en gris og fortsatt holde farten oppe (kjøre så og si rett frem i S-svinger).

Ellers er demoen til CRC Rally ute, virker lovende med en del forskjellige modus (rally, bane, rallycross) og fin fysikk og grafikk.

Skrevet

Richard Burns Rally denger alt! vertfall Her er colin tatt med i betraktning.

Skal du på død og liv spille colin så gå for CMR 2... Utrolig bra career mode..

Men RBR! :p

Skrevet
Need for Speed Underground 2!!

Altså..

NFSU (2) er ikke bra bilspill ..

Jeg kan gå med på at det grafiske er godkjent.. Men det er absolutt ikke så bra som folk skal ha det til.. Synes det er veldig plastic og uekte. Men for det utrente øye, så kan det se bra ut. Spill som Richard burns og colin mc rae 05 ser absolutt mer ekte og bedre ut enn nfsu2.

Men grafikken er ikke alt.. I et bilspill er det viktig at bilen oppfører seg sannsynlig ved forskjellige manøvrer. Realisme og kjøreopplevelse mangler Nfsu (2) totalt !!

Dette gjør spillet til et simpelt tåpelig bilspill. Mange liker tydelighvis at ting skal være enkelt i bilspill, og er du en av dem, så velg nfsu (2) ..

Og en annen ting, er vi ikke ganske lei at bilene ikke får så mye som en skramme når man krasjer med dem i 300 km/h ? Det er ihvertfall jeg..

Nfs serien må skjerpe seg noe grossalt hvis de skal henge med..

Jeg er enig med Sitronade, NFS U1 og 2 er skam dårlige bilspill...

NFS hadde mangen bedre bilspill før Underground kom ut...

PS. Jeg forstår at bilene ikke blir herpet hvis du kræsjer inn i en vegg i og 300km/t... Det finnes mange millliarder (Etter det NFS har sakt) kombinasjoner du kan få på hver bil.....

Sikkert litt vanskelig å få laget "et kræsj til hver av de milliardene av bilenekombinasjoner :p

Skrevet

Når det gjelder bilspill så har jeg klart med meg følgende:

Colin Mcrae synes jeg er helt glimrende. Spiller jeg Rally så spiller jeg dette! Bilene blir vraka og en replay kan virkelig gi deg latterkick av de store ;)

Gran Turismo er kongen av bilfølelse! Her må man finjustere bil og ferdigheter temmelig bra for å hevde seg i toppen. Gir en tilnærmet orgasmisk opplevelse å vinne en vanskelig serie. Negativt er at bilene ikke blir herpet og jeg synes rally delen ikke er den helt store....

Burnout 2 syntes jeg var rimelig underholdende noen ganger, men kan vel neppe kalle det noen simulator ;) Har ikke fått testet nr 3 enda, men håper jeg får kjøpt den snarest. Tilbakemeldingene om denne er jo meget gode!

NFSU2 synes jeg er veldig underholdende også. Noen ganger så er det moro å råne maks, style bilen til det ugjenkjennelige og bare suse avgårde. Liker veldig godt fartsfølelsen i disse spillene og har hatt noen temmelig morsomme timer med dette spillet.

Spille jeg har testet og ikke likt er WRC-serien. Jeg likte faktisk ingenting med disse spillene. Synes fysikk, grafikk og spillbarhet var dårligere enn de som er nevnt.

RBR kunne jeg godt tenkt å teste. Har fått veldig gode kritikker.

Skrevet

ganske enig med innlegget over.

colin har flere timer og flere utgivelser på sine spill. Grafikk, funksjon, kræsj-delen, reklame og biler er overlegent.

Gleder meg til RBR2 kommer, hvis det kommer. Håper jeg veldig.

MrVilla du burdte prøve PBR.

Skrevet

Må vel være lov for andre å mene at NFSU(2) er det beste spillet selv om dere ikke liker det selv?

Selv er jeg stor fan av Colin McRae

Skrevet

Noen andre som har sett tendensen av at vi ikke får stort annet enn rally spill til pc? gi oss vanlige\sportsbiler, da blir jeg glad

Skrevet
Noen andre som har sett tendensen av at vi ikke får stort annet enn rally spill til pc? gi oss vanlige\sportsbiler, da blir jeg glad

Hørt om "GTR"? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...