Kurt P Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Var ikke nordmenn/vikinger med i 2ern? husker de gikk rundt og sa "Til vardaga!" Jo vikingene er med på 2ern.. Noe som egentlig er veldig rart spør du meg.. Tror Ensemble må friske opp historien sin litt. 1 eksempel på det er mye av spillet tyder på at 2ern er datert til 14-1500 tallet et sted, pågrunn av gæver (krutt kom først til europa på 1500 tallet) Et av oppdragene var om Joan de' arc som var en legende på 1400 tallet. Og den siste vikingtiden var på tidlig 1000 tallet.. hmm. Jaja, det er bare et spill og det er fortsatt et bra spill så det er vel ikke så farlig..
Gunfreak Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 age II begynnte rundt 900 og slutta rund 1450
Thorsen Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 jepp, litt artig,men vikings var ikke så god,en del bra infantry,men ellers veldig dårlig. Nja kommer jo an på hvordan man spiller. Vikingene var vel noen av de beste feudal age og early castel age rusherne i spillet.
Desdichado Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 De gale øksemennen deres som regenererte helse var jo kule da, 40 av de i "berserk mode" utgjorde stor suksess det ja...
knuttern6 Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Hva var yndlingslaget deres på AOEII da? Hvorfor? Jeg synest personlig at engelskmennan var best.! Ble aldri lei av å meie ned folk med elite longbowman
Haraldson Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 En kombinasjon av Turks (med pistolmennene fra slottet) og Saracens (eller hvem det var som hadde Elite War Elephant), det var rett og slett bare genialt på multiplayer!
knuttern6 Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 En kombinasjon av Turks (med pistolmennene fra slottet) og Saracens (eller hvem det var som hadde Elite War Elephant), det var rett og slett bare genialt på multiplayer! Var nok persians det (eller tar jeg óg feil?)
KoN_Meathook Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Franks! Deres Paladins var outstanding. Mener de hadde 192HP før de ble nerfet i en patch. Frank Castle Drop var en fin og effektiv strat hvis man kom så langt.... ;-) En kombinasjon av Turks (med pistolmennene fra slottet) og Saracens (eller hvem det var som hadde Elite War Elephant), Persians!
Gunfreak Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 spillte ofte som vikinger, men favoritene mine var holy romen empire, med sine Tutonic(sp) nights
Dandar Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Hva var yndlingslaget deres på AOEII da? Favorittlaget mitt må vel være Vikings, kun på grunn av "Berserker`s". Men jeg er alltid forskjellige lag da, så det blir litt vanskelig og "kåre" en vinner. :-) "Goths" er ganske effektive, da de kan lage noe sinnsykt med sånne spesial folk fra slottet (husker ikke hva de heter)
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Hva var yndlingslaget deres på AOEII da? Hvorfor? Jeg synest personlig at engelskmennan var best.! Ble aldri lei av å meie ned folk med elite longbowman Jepp, husker de, var kjempebra. Huska eg spelte som Britons, mot 5-6-7 dataer, på medium/hard, murte meg inne, og bygde castles, og elite bowman. Det var eit uovervinneleg forsvar, ei uitakeleg borg!!
The_Zealot Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Likte turks, siden de kunne få unike hand cannoners i castle age. De gjorde ganske heftig skade, så en hær av de kunne meie ned det meste untatt anti-personell katapulter. (men de var cavalry bra mot)
Desdichado Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Til å begynne med likte jeg veldig godt Byzantinerene, men etterhvert som jeg ble bedre så gikk jeg over til Vikinger eller Britons. Men nå sporer vel denne tråden litt av her?
Frohman Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Hva var yndlingslaget deres på AOEII da? Hvorfor? Jeg synest personlig at engelskmennan var best.! Ble aldri lei av å meie ned folk med elite longbowman I'll second that, BIG TIME!!!!!!!
Thorsen Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Likte sarecens godt før TCE kom, etter det ble det nesten bare huns. Andre greie sivilisasjoner som jeg spilte litt med var: Bysants, Spanish, Aztec, Vikings og Mongols
Whalecore Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Syns det blir feil å diskutere dette her, men Aztecs er min AoE2 favoritt.
Kurt P Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Har mange favorittlag - blant annet Teutons - British + +
Jeg_ruler Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 De sa nok ikke til vardaga, men til bardaga. Det er Islandsk og betyr til krigen eller til slåsskampen
TSP Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Har dere fått med dere at når dere går inn på www.ensemblestudios.com nå vil themen autoamatisk bli spilt av på førstesiden! Men ellers er det ikke noe nytt TSP
Glipp Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 jeg får nesten lyst til å salutere når jeg hører themet.. det er jo den gode gammle AO2 themet (AOE å kanskje ?) bare litt fixet..... i love it
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå