Gå til innhold

Noen andre som savner Max Payne?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Se topic.

Jeg synes det spillet oste av kvalitet og stemning. Det er ALT for lange mellomrom mellom slike knallspill. Max Payne var en skikkelig konge opplevelse. :D:cry:

Vemodig og si det, men andre spill som er sånn, "meget bra", mangler veldig ofte det "lille ekstra" som skal til for at det blir helt KONGE:

men ja, andre synsinger rundt denne, mottas med takk.

edit: skriveleif.

Endret av Xanitra
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Max Payne e kanon, likte 2'eren best, selv om det var litt irriterende at de bytta ut trynet til hovedpersonen. Max Payne i 1'eren var mye kulere.

Skrevet

*Leite etter cden*

Max Payne hadde jeg helt glemt ut. Takk trådstarter, nå har jeg noe å bruke tiden min på en stund fremover til!

Kanonbra spill btw :D

Skrevet

Elsker serien! Max Payne 1 var best, 2'ern var konge også, men hadde ikke det samme "WOW!" effecten som 1'ern hadde, men 2'ern var også kul. Gleder meg til treren, håper den holder av samme kvalitet!

Skrevet
*Leite etter cden*

Max Payne hadde jeg helt glemt ut. Takk trådstarter, nå har jeg noe å bruke tiden min på en stund fremover til!

Kanonbra spill btw :D

ja fy flate :) glad jeg kunne hjelpe. Det spillet er så konge, at det er helt utrolig. :love:

Skrevet

Egentlig ikke. Det var dog kjekt når det kom ut, men litt kjedelig i lengden. Jeg gikk

lei etter omtrent 5-7 timers spill.

Skrevet

Egentlig ikke. Det var dog kjekt når det kom ut, men litt kjedelig i lengden. Jeg gikk

lei etter omtrent 5-7 timers spill.

Jeg var ferdig etter 5-7 timer jeg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...