Gå til innhold

Harry Potter - Bøkene, filmene. *Spoileradvarsel*

Hva synes du om Harry Potter & The Deathly Hallows?  

344 stemmer

1. 1. Hva synes du om Harry Potter & The Deathly Hallows?

• Beste boka i serien, superbra!
      90
    • Fornøyd med boka, verdig avslutning
      161
    • Helt grei, men svarte kanskje ikke helt til forventningene
      31
    • Boka innfridde ikke i hele tatt, dårlig avslutning
      12
    • Har ikke lest den
      51

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åja, har ikke fått med meg det. :)

Vel, hvem andre - som vi enda ikke er blitt presentert for - kan egne seg som en fremtidig Minister of Magic? Forslag? Teorier?

Skrevet

Tja, kanskje Dumledore tar over styringen midlertidig? Får ting på sporet, slik at det ikke blir en Voldemort-korrupt person som får makten. Hadde jo vært heller kjipt.

Skrevet
Jeg håper på Dult! Hun kommer mer frem i boka ergo. Hun blir minister! :p *Håpe* Det er tvilsomt at det skjer da.

Hvem er Dult? Jeg er ikke helt oppdatert på de norske navnene.

Skrevet
Tonks er den samme som Dult. Du møter henne i OotP og hun er en Metamorf-magus. Det er en av mine yndlingskarakterer! :yes:

Moro at det samme spørsmålet blir stilt.

Skrevet
Tonks er den samme som Dult. Du møter henne i OotP og hun er en Metamorf-magus. Det er en av mine yndlingskarakterer! :yes:

Moro at det samme spørsmålet blir stilt.

Ops! :blush:

Har JKR sagt at det blir en ny Magiminister?

Skrevet

Ja, det har hun. Egentlig ganske logisk... Jeg skal prøve å finne hvor det stod... Men jeg aner ikke hvor jeg fikk lest det (Ja, det er en sikker kilde!)

Skrevet
Det er skrevet at han ikke kan det, og er det rart? Han nektet jo for at Voldemort var tilbake+++ Ikke så bra akkurat.

Nei, det er kanskje ikke så rart..

Er det noen nest-magiminister?

Skrevet

Tor ikke det er nevnt noen "nest-kommanderende", men på den annen side får vi ikke vite så mye av den indre organiseringen av magidepartementet, bare sånn helt overflatisk.

Skrevet
Bare stor brit. tror jeg. Er ikke helt sikker men under rumpeldunkfinalen i den fjerde boken virket det slik...

Men gjør ikke de andre magiministrerne noe for å forhindre Voldemort, det virker ikke sånn.

Skrevet

Sikker på at de hadde hørt noe om det da? At de bare trodde på det han sa ol. Hvis det eneste tegnet på at Voldemort var tilbake var det med at Harry hadde sett han er det jo ikke sikkert de hadde hørt det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...