Gå til innhold

Heroes 3-4 forgotten?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Hvorfor er det så mange som liker Heroes 3 veldig godt, men ikke 4'ern? Jeg har selv spilt 3'ern i mangfoldige timer, og synes det er et knallspill, men jeg synes 4'ern også er helt super, om ikke bedre. :yes:

 

- Grafikken er mye penere på Heroes 4

- Muligheten til å bruke helten i kamp er supert

- Musikken gir en flott stemning i spillet

+ mye mer

 

Det eneste negative med spill nr. 4 i serien må vel være at det er færre byer og litt færre "creatures" man kan rekrutere enn i Heroes 3.

Lenke til kommentar

Heroes 3 (m/expansion packs) er et av de spill jeg noensinne det spillet jeg har brukt mest tid på. Sannsynligvis flere tusen timer, både på campaign, single scenarioes og ikke minst hotseat. Heroes 4 har jeg ikke klart å venne meg til, man må lære seg alle creatures på nytt osv. Samtidig liker jeg ikke at heroen er direkte med i kampen. Det tidligere systemet der hans egenskaper kom til uttrykk gjennom creatures, var derimot genialt.

 

Ser frem til et eventuelt Heroes 5 :) , men fortsetter inntil videre å spille heroes 3!

Lenke til kommentar
Hvorfor er det så mange som liker Heroes 3 veldig godt, men ikke 4'ern? Jeg har selv spilt 3'ern i mangfoldige timer, og synes det er et knallspill, men jeg synes 4'ern også er helt super, om ikke bedre. :yes:

 

- Grafikken er mye penere på Heroes 4

- Muligheten til å bruke helten i kamp er supert

- Musikken gir en flott stemning i spillet

+ mye mer

 

Det eneste negative med spill nr. 4 i serien må vel være at det er færre byer og litt færre "creatures" man kan rekrutere enn i Heroes 3.

Noe som også er bra er at man kan utvikle heroen sin mye mer. Hver skill heroen får kan man oppgradere til master og grandmaster skill osv.

Et minus til i fireren er artifactene. De er jo mye færre og dårligere enn i 3eren, noe som er veldig synd.

Alt i alt synes jeg faktisk 4eren var en skuff. Har spilt 3eren utallige timer og hadde skyhøye forventninger til 4eren. Etter å spilt denne noen timer gikk jeg over til 3eren igjen ;) Nå i forrige uke kjøpte jeg faktisk Heroes of Might and Magic Complete Edition. Nå er det den jeg spiller :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...