m-momr Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Skrevet 22. desember 2004 Sinnsykt bra film, bra redigert.Likte spesielt godt den error-boksen i begynnelsen. Og når du kniva to stk, det var evig nice! Stå på. Tusen takk, positiv kritikk, mottas med STOR TAKK. tusen takk og igjen JA, det er server med nybegynnere
Plomma2 Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 de headshot lydene kommer kanskje litt feil ut. og for siste gang det er ikke ditt nick, det er mitt. uansett, vis du bare skal være sur pga nick'et så kan du bare holde kjeft! Hvorfor i alle dager er det ditt nick plutselig? Jeg er den som har hatt det i over 10 år. Uansett, har du noe du skulle sagt så tar vi det i PM.
chokke Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 Sinnsykt bra film, bra redigert.Likte spesielt godt den error-boksen i begynnelsen. Og når du kniva to stk, det var evig nice! Stå på. Takk skal du ha, godt at du, teddy og Sigga er positive (imotsetning til plomma2 ) Trur jeg hadde blitt litt lei meg jeg også om noen brukte nicket mitt slik Er enig på deg der, men de har jo ikek spilt sammen så de kan jo ikke vite hvem som tok det først. Hadde du møtt en som her munky kunne ikke du hatt krav på nicket fordi du/dere ikke hadde visst hvem som tok det først.
m-momr Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Skrevet 22. desember 2004 de headshot lydene kommer kanskje litt feil ut. og for siste gang det er ikke ditt nick, det er mitt. uansett, vis du bare skal være sur pga nick'et så kan du bare holde kjeft! Hvorfor i alle dager er det ditt nick plutselig? Jeg er den som har hatt det i over 10 år. Uansett, har du noe du skulle sagt så tar vi det i PM. ok, men det var du som kom opp med det på forumet etter at vi hadde snakket om det på pm, og jeg tror ikke du har spilt cs siden du var 7 år.
Djevlen Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 (endret) Takk skal du ha, godt at du, teddy og Sigga er positive (imotsetning til plomma2 ) Ja, fordi du er jo kjempepositiv du også.. Når det gjelder filmen er det ikke stort annet enn å si "enyoj"? Jeg håper det er et forsøk på humor. Og musikken, Linkin Park Endret 22. desember 2004 av Djevlen
Plomma2 Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 de headshot lydene kommer kanskje litt feil ut. og for siste gang det er ikke ditt nick, det er mitt. uansett, vis du bare skal være sur pga nick'et så kan du bare holde kjeft! Hvorfor i alle dager er det ditt nick plutselig? Jeg er den som har hatt det i over 10 år. Uansett, har du noe du skulle sagt så tar vi det i PM. ok, men det var du som kom opp med det på forumet etter at vi hadde snakket om det på pm, og jeg tror ikke du har spilt cs siden du var 7 år. Folk kaller meg det irl også. Har hatt det kallenavnet siden første klasse. CS har ingenting med saken å gjøre. Nok o.t!
chokke Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 de headshot lydene kommer kanskje litt feil ut. og for siste gang det er ikke ditt nick, det er mitt. uansett, vis du bare skal være sur pga nick'et så kan du bare holde kjeft! Hvorfor i alle dager er det ditt nick plutselig? Jeg er den som har hatt det i over 10 år. Uansett, har du noe du skulle sagt så tar vi det i PM. ok, men det var du som kom opp med det på forumet etter at vi hadde snakket om det på pm, og jeg tror ikke du har spilt cs siden du var 7 år. Folk kaller meg det irl også. Har hatt det kallenavnet siden første klasse. CS har ingenting med saken å gjøre. Nok o.t! Kan ikke dere (sier det til sidekameraten min nå også) ta det på PM istedet for å fyllle opp denne threaden som er laget for å kommentere/kritisere og rise/rose filmene til m-momr, meg og SOGM (ikke registert på forumet). Vi vil faktisk høre hva som kan gjøres bedre istedet for å høre dere hormonbomber krangle om hvem som tok nicket først. Selv er jeg littebitte granne uenig i det svaret som kommer.
Piratpjokken Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 1. Her var det dårlig kritikk! 2. Hva er det som er så dårli med filmene viss man er ny? 3. Har cs eksistert i 10 år allerede? WOW! 4. Koffor gikk eg innpå dinna tråden og skreiv ditte her?
m-momr Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Skrevet 22. desember 2004 (endret) men jeg skal ikke forhindre deg i at vennene kaller deg det, det er bare det at jeg har også hatt det nicket VELDIG LENGE, og jeg vil ikke byttet bare fordi en annen har det som jeg oppdaget nå nylig. ONTOPIC: vis du bare har VELDIG negativ kritik hold det for deg selv. Endret 22. desember 2004 av m-momr
chokke Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 (endret) 1. Her var det dårlig kritikk!2. Hva er det som er så dårli med filmene viss man er ny? 3. Har cs eksistert i 10 år allerede? WOW! 4. Koffor gikk eg innpå dinna tråden og skreiv ditte her? okey... 1. Ja det var det, men hva er det som er dårlig, hva burde forandres??? 2. Vi synes ikke filmene er så ille, det er dere! 3. Skal ikke kommentere grunnet for lite kunnskap om emnet 4. Det kan ikke jeg svare på. Det er det bare du som vet. Endret 22. desember 2004 av chokke
Djevlen Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 men jeg skal ikke forhindre deg i at vennene kaller deg det, det er bare det at jeg har også hatt det nicket VELDIG LENGE, og jeg vil ikke byttet bare fordi en annen har det som jeg oppdaget nå nylig. Hva med å faktisk gjøre som Chokke sier? ta det på PM istedet for å fyllle opp denne threaden Tror det ville vært lurt. For din egen del.
chokke Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 Men Djevlen hva synes du om filmen? Gjerne editer det inn i posten din. offtopic: Har ikke vi spilt sammen en gang for lenge sia, mener å huske deg. Dere lurer sikkert på hvorfor jeg og m-momr svarer med en gang, grunnet lite å gjøre
m-momr Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Skrevet 22. desember 2004 skal ta det over PM, til bake til ONTOPIC Hva synes du om filmen Djevlen?
tivers1 Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 Er folk dumme? man kan ha et nick i 10 år selv om cs ikke er det... bruk hue litt da
Djevlen Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 Men Djevlen hva synes du om filmen? offtopic: Har ikke vi spilt sammen en gang for lenge sia, mener å huske deg. Dere lurer sikkert på hvorfor jeg og m-momr svarer med en gang, grunnet lite å gjøre Har neppe spilt mot deg, men filmen var vel.. eh, først og fremst musikken likte jeg langt ifra. Den passet ikke inn og Linkin Park bør styres unna for alt det er verdt. UT-lydene blir også bare forstyrrende. Kan ikke akkurat si jeg likte den, men dere kan jo få + for forsøket
m-momr Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Skrevet 22. desember 2004 (jaja, sorry da) ONTOPIC PLZ: Hva synes du Sarion?
chokke Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 ikke diss linkin park Kunne tatt Spritney BEars med fraglene, men det droppa vi UT-lydene er vel "headshot", "holy shiiiit" og "humalation" regner jeg med og de kom littebittetinsywinsy feil. Fragsa er ikke xlnc akkurat, men VI liker de, elelr noen av dem. *litt lite fritid på denne gutten idag* PS: takk for +'en
Arne_F Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 (endret) Bra jobba! Jeg likte nok 2'ern bedre pga der var de ikke så allminnelige "fraggs" som på 3'ern, og hadde nr.2 best grafikk..? Men kanskje du bør kanskje la være å ta med "holyshit, headshot etc." på de neste filmene, for det var litt uproffesjonelt å legge til dem (spesielt når du brukte så mange ganger på a treffe med kniv ). Prøv også å holde filmene litt er minimalistiske som og ikke bruke fjortiss metal, boy-band musikk og div. addon's som HS og dem. Bra filmer så, ikke missforstå meg! Anyway... Keep up the good work EDIT: Har det noe å si om m-momr heter plomma da? Endret 23. desember 2004 av Rune_F
chokke Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 det var kanskje litt ræva m ed ut lyder, ikke mitt forslag! Men musikken var "original" da. PS: Gled dere til treern !
Plomma2 Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 det var kanskje litt ræva m ed ut lyder, ikke mitt forslag! Men musikken var "original" da. PS: Gled dere til treern ! Nei, den var ikke orginal. Linkin Park er brukt mange ganger før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå