Gå til innhold

Mine CS-fragmovies! *film 2 ute nå*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:cry:

:!:

 

Syns det er bra jeg, at noe lager amatørfilmer osv, alle må jo starte et sted, om det så er i kjelleren eller på toppen! Bare husk:

 

net_graph 0

hud_saytext 0

 

-Litt mer sammenheng i filmen?

-Når du først lager film kan du jo legge litt arbeid i intro osv ;)

-Musikk (...) Bruk moe fra den "Bra musikk til fragmovie?" tråden som ligger her et sted på CS avdelingen.

Og det andre som er sagt her ;)

 

Veldig morsomt å ha noen HLTV demoer fra pcw'r du kan leke deg med! Prøv å få tak i noen, film fra forskjellige vinkler osv.

Lenke til kommentar
:cry:

:!:

 

Syns det er bra jeg, at noe lager amatørfilmer osv, alle må jo starte et sted, om det så er i kjelleren eller på toppen! Bare husk:

 

net_graph 0

hud_saytext 0

 

-Litt mer sammenheng i filmen?

-Når du først lager film kan du jo legge litt arbeid i intro osv ;)

-Musikk (...) Bruk moe fra den "Bra musikk til fragmovie?" tråden som ligger her et sted på CS avdelingen.

Og det andre som er sagt her ;)

 

Veldig morsomt å ha noen HLTV demoer fra pcw'r du kan leke deg med! Prøv å få tak i noen, film fra forskjellige vinkler osv.

yapp, og -hideradar,

bruker pinnalcle 9,3 nå, er noe annet programm som er bedre til cs filmer?

 

 

takk, for allresponsen, og ja, dette er amatør/n00b filmer :!:

(så vis du er ute etter en god fil ikke last ned disse :!: )

Lenke til kommentar
Korteste kortfilmen jeg har sett .Jeg blunket akkurat da den startet når jeg åpnet øya sto det "the end" .Måtte pigadø se den en gang til :cool: I motsetning til mange andre synes jeg musikken var bra , dritlei av å høre trance på Cs filmene :(

takk for at du likte misikken ,dette var bare en test film , for og se hvordan det gikk og få noe på cs ut til en avi fil.

 

vet den er kort, jeg brukte 2 min max eller noe.

 

 

 

PS: kommer snart med ny film, starring MEG=Plomma chokke=Chokk!s

 

Tror jeg legger den ut senere i kveld, ;)

Lenke til kommentar

Den filmen var (om mulig) værre!

Elendig kvalitet. Musikk som ikke passer. Stygge "headshot" osv lyder.

Hverdagslige frags, som skjer på UK2 (der verdens _dårligste_ spillere spiller) det burde ikke være mulig å dø der.

eneste forskjellen fra den forrige er at den er at den var lengre og torturerte øynene mine lenger.

Du skittner til nicket mitt!

Jesus!

Lenke til kommentar

heyheyhey!!!

 

Dette er MIN første film (eller jeg var med da).

Så dere kan komme med noe konstruktiv kritikk, ikke som at verdens dårligste spillere spiller, men hekller gi tips til hvordan frags vi burde hatt med.

Musikken, HVA var dårlig, var det feil type som DU (!) ikke likte??? Eller sier du det for å klage, noe du gjør ofte bare fordi m-momr kaller seg plomma?!

 

Og hør hva vi sier, den er laget på en dag og killsa er samlet på en dag og vi har ikke bare sitti og tatt opp og fixa og lagt til effekter, vi har gjort mye annet og!

 

Bli sure på meg, vær så god, ikke at det er det som betyr mest for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...