ChillY Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Hvem er din beste spiller i FM 2005??? Hvem er de beste talentene?? Her er mine: Jan Lavstuvka --- glimrende keeper Stenild --- dansk 16 årig keeper.... KJEMPETALENT Lebohang Mokoena --- spiller fra Sør amerika
monstar Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Daniel Bieorfka er vell 26 år men er meget god på venstre vingen - Leverkusen Anthony Vanden Borre, anderlecht 17 år og et kjempe talent
akira7 Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Fernando Cavenaghi - Kjøp han når du starter. Jeg ga 75mill for han, og nå er han verdt 480 mill Nigel de Jong - Utrolig god forsvarspiller Freddy Adu - Bør ha med han på stallen, utvikler seg rask. Maxwell - Veldig god forsvarspiller, venstre
Dʋgɢtung Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 (endret) Francis Smith Klubb: Liverpool Alder: 16 Nasjonalitet: Engelsk Pris: rundt 5 mill NOK. Testet med: Liverpool og Southampton Georginio Boateng Klubb: Feyenoord Alder: 14 mener jeg å huske Nasjonalitet: Nederlandsk Pris: 3,5 til 5 mill NOK. Testet med: Southampton, Glasgow Rangers og Juventus Sylvan Ebanks-Blake Klubb: Manchester United Nasjonalitet: Engelsk Alder: 18 (?) Pris: Ubeskyttet kontrakt Testet i: Southampton og Manchester United Anthony Vanden Borre Klubb: Anderlecht Nasjonalitet: Nederlandsk Alder: 17 Pris: Ubeskyttet kontrakt Testet i: Southampton, Manchester United, Juventus og Glasgow Rangers Michael Dawson Klubb: Nottingham Forest Nasjonalitet: Engelsk Alder: 20 Pris: £2.400.000 Testet i: Manchester United Daniel Fredheim Holm Klubb: Vålerenga Nasjonalitet: Norsk Alder: 19 Pris: £1.500.000 Testet i: Southampton og Juventus Bjarne Kortgaard Ingebretsen Klubb: Lyn Nasjonalitet: Norsk Alder: 17 Pris: £500.000 hvis jeg ikke husker helt feil. Testet i: Manchester United Stewart Downing Klubb: Middlesbrough Nasjonalitet: Engelsk Alder: 19 Pris: Sånn ca £4.000.000 tror jeg Testet i: Manchester United John Heitinga Klubb: Ajax Nasjonalitet: Nederlandsk Alder: 21 Pris: £4.500.000 til £5.000.000 Testet i: Juventus James McEvely Klubb: Blackburn Rovers Nasjonalitet: Engelsk Alder: 18 Pris: Mer enn dyr nok Testet i: Manchester United Vincent Kompany Klubb: Anderlecht Nasjonalitet: Belgisk Alder: Rundt 18 Pris: £4.500.000 til £5.000.000 Testet i: Glasgow Rangers Kunne godt kommet med anbefalinger på ett tonn spillere til, men dette er de som ofte utgjør stammen på laget mitt etter en sesong eller to. De er unge, men veldig gode. Vanden Borre har en tendens til å lage spetakkel så det holder, men de andre er relativt uproblematiske å ha i troppen. Endret 18. desember 2004 av Complexion
Manx Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Rafael van der Vaart fra Ajax glimmrende spiller. Carlos Tevez fra Boca Juniors i argentina, scorer på løpende bånd. Christiano Ronaldo - Man. United
Djevlen Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Bortimot hvilken som helst Ajax-spiller har talent til tusen. Utrolig utvikling av unge spillere i den klubben. Litex har også mange bra, blant Todorov. Spiss som scorte 48 mål på 22 kamper i sin første sesong for Blackburn Rovers
Crack Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack
JR Ewing Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Mark Smith på Liverpool. Har dårlig physicals, men alt det andre er dlimrende. Tror han er 16 eller 17 når sesongen starter. Julius Aghahowa er et godt kjøp. Spiller på Shaktar.
GBD Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 mine beste spillere : Fernando Cavenaghi Kaká (SINNSVAKT GOD !!!) Dedé gode U-21 spillere : omtrent hele u-20 laget til Milan Freddy Adu Alessio Cerci og mange andre................
Djevlen Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Freddy Adu Den mannen er ALTFOR god på spillet. Greit nok, han spiller sammen med de store gutta i USA, men fy farao! Han alene tok Leeds opp en divisjon på spillet. Absurd!
knutby Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Har alltid kjøpt masse fra PSV av en eller annen grunn... ??
Dʋgɢtung Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Har alltid kjøpt masse fra PSV av en eller annen grunn... ?? Nederland, og da spesielt Ajax er jo talentfabrikker, så det er vel egentlig ikke så merkelig
DementedAlbino Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Er vel ingen vits i å anbefale spillere som allerede er etablerte stjerner og koster flere hundre mil. Kan legge til et par spillere som gjør det veldig bra. David Bystron Stewart Downing Freddy Guarin Petter Vaagan Moen For de som liker FM, så er det et eget forum dedikert til fm på www.fmnorge.com
JR Ewing Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Nederland, og da spesielt Ajax er jo talentfabrikker, så det er vel egentlig ikke så merkelig Jepp. Så og si hele Ajax-laget kan stå på en "innkjøpsliste".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå