Campari Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Er denne CSen den som er med HL2? Har ikke prøvd det enda, men trodde det var en helt ny CS.. Altså en HL2-versjon av CS med samme grafikk og motor.. Hadde isåfall det vært mye jobb egentlig? Hvor i huleste du får CS Source fra skjønner virkelig ikke jeg! Uansett, den nye Black Mesa Source saken ser jo veldig bra ut
Mala Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Gleder meg til denne versjonen blir ferdig, jeg: >> Black Mesa: Source >> Screenshot Applaus til vrengtpolvott og hans team. Støtter deg kanalknok masse der!! næemen, har de gidd ut ett bilde også!! goddammit eg gleder meg!
Ravn Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Gleder meg til denne versjonen blir ferdig, jeg: >> Black Mesa: Source >> Screenshot Applaus til vrengtpolvott og hans team. Agreed!! Det ser nammenam ut... lurer på hvor lang tid det vil ta?
MemorY Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Agreed!! Det ser nammenam ut... lurer på hvor lang tid det vil ta? Ca et år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå