Gå til innhold

[GTA]Rekruttere "familie" medlemmer i SA *Spoiler*


Anbefalte innlegg

*Spoiler* Ikke les om du ikke har kommet langt i spillet. Lesing på eget ansvar.

 

 

 

 

Har kommet til oppdraget Los Desperados (tror jeg den heter). Oppdraget som kommer etter at Tenpenny har blitt frikjent og opptøyer i Los Santos oppstår. Når jeg har fått vite hva oppdraget er så står det at jeg skal rekruttere noen "familie" medlemmer, men hvordan gjør jeg egentlig det. Har prøvd alt mulig :cry:

 

Recruit a couple of Grove Street families gang members

 

 

PS:La til Spoiler i emnetittel om det skulle være noen som ikke har kommet så lang

Endret av Zemeckis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du går opp til en av "dine grønne gangmembers" og sikter på dem med R1 og trykker enten pil opp eller ned. Så blir denne personen rekruttert til din gjeng. Jo flere i gjengen jo mere gøy. Men hvis du skal kjøre til en destinasjon er det ikke mulig å ha med flere enn 3 stk.

Endret av 8-Ball
Lenke til kommentar

Takker for tips og hjelp. Skal prøve det etter Macgyver :D

 

 

Edit: Trodde jeg hadde forandret innlegget jeg da. Men jeg har fått til å rekrutere noen fra gjengen min, men jeg vet fortsatt ikke hva jeg skal gjøre etter det. Det dukker jo ikke opp noen tegn på kartet,hvor jeg skal kjøre til osv. :blush:

Endret av Zemeckis
Lenke til kommentar
Du går opp til en av "dine grønne gangmembers" og sikter på dem med R1 og trykker enten pil opp eller ned. Så blir denne personen rekruttert til din gjeng. Jo flere i gjengen jo mere gøy. Men hvis du skal kjøre til en destinasjon er det ikke mulig å ha med flere enn 3 stk.

Kan man gjøre dey på begynnelsen av spillet?

Lenke til kommentar
*Spoiler* Ikke les om du ikke har kommet langt i spillet. Lesing på eget ansvar.

 

 

 

 

Har kommet til oppdraget Los Desperados (tror jeg den heter). Oppdraget som kommer etter at Tenpenny har blitt frikjent og opptøyer i Los Santos oppstår. Når jeg har fått vite hva oppdraget er så står det at jeg skal rekruttere noen "familie" medlemmer, men hvordan gjør jeg egentlig det. Har prøvd alt mulig :cry:

 

Recruit a couple of Grove Street families gang members

 

 

PS:La til Spoiler i emnetittel om det skulle være noen som ikke har kommet så lang

du sikter på et grove street medlem å trykker opp på piltasten. du trenger 2 stykk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...