Jørgen Sørheim Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Hehe. Skal innom fotovideo.no og plukke opp et Canon EF 50/1.8II om et par timer. Hmmm.. trodde de var utsolgt for dette objektivet. Kansje fått inn i dag?? Ringte til butikken i Bergen, de hadde ett objektiv igjen. Har bare lekt med det i 10 minutter eller så, men så langt er jeg meget fornøyd. Skrekkelig gøy med "kort fokusområde" eller hva det nå heter på fancyschmancy fotograf-språk.
JBlack Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 (endret) Skrekkelig gøy med "kort fokusområde" eller hva det nå heter på fancyschmancy fotograf-språk. Liten dybdeskarphet, på ganske nøytralt foto-språk. 300D er et godt kamera. Jeg ser trådstarter allerede har investert, hvis ikke ville jeg anbefalt en pent brukt 10D i stedet, siden den tar noen flere bilder i serie. Og det betyr noe når man skal sportsfotografere. Enda bedre på det området er selvsagt 20D. (Eller 1D MKII, om man har penga. ) Endret 29. desember 2004 av JBlack
anderfo Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Skrekkelig gøy med "kort fokusområde" eller hva det nå heter på fancyschmancy fotograf-språk. Liten dybdeskarphet, på ganske nøytralt foto-språk. Eventuelt "selektiv fokus"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå