Gå til innhold

En hyggelig handel med Netshop


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må si netshop overasker meg veldig. Det er vell den beste buttikken jeg vet om på hw ( vis de har varen jeg skal ha da) Handler en god del hw i løpet av et år både fra mpx, komplett og netshop. Men netshop er pri1 etter at jeg har sett mye god kritikk her på forumet.

 

Det beste må vell være at jeg kan hente hw 2 timer etter at jeg har bestillt det.

 

Kundeservicen aner jeg ikke noe om .. Bestiller, henter varen , og det hender at jeg får noe sjokkolade. Ikke hatt noe problem med no hw enda.

 

Mpx liker jeg også veldig godt selv om jeg må vente ca 3 dager før jeg får varen.

Har hatt et par retur og feil på hw saker med dem... de har vert kjempe flinke. Setter penger inn på konto etter ca 10 dager fra saken er meldt. ( 2 ganger)

Men liker ikke vente tid så varer fra netshop er pri :)

 

Komplett liker jeg ikke å bestille fra i det hele tatt. Da servicen jeg har fått der( blandt annet da de også hadde mulighet for å hente varer) Har vert grusom.

Når de holdt på så prøvde de jo blandt annet å ta "haste gebyr" osv noe som ikke er lov i norge..... blei mektig sint når de også klarte å si at et helt død hovedkort fungere 100% 2 GANGER når det var HELT DØDT ........

 

Har også små bestillinger fra 3dfxcool, microplex kan ikke klage på noen av de.

 

 

Netshop stå på. Dette liker vi som ikke tenker pris når vi handler varer, men på kundebehandlig.

Lenke til kommentar

Jeg bestilte for et par dager siden en hel PC i løse deler til en venninne til 6200 kr, og sendte med stor optimisme (med denne tråden friskt i minne) en mail der jeg spurte om de kunne gi halv pris på en Nec 1760NX som jeg fant 3 av under demovarer, alle hadde 1 død pixel og var skjermer der kunder hadde brukt sin angrefrist. De gav ikke meg (min venninne jeg bestiller for) halv pris på en slik skjerm *snufs* så da må hun bruke en eldgammel 17" crt skjerm til hun har råd til lcd.

Jaja, tror ikke netshop så lett får solgt disse skjermene men men. Jeg tror ikke at de får 2750 for brukte varer med en en død pixel. Døde pixler er temmelig upopulært blandt mange, og koster ikke mange hundrelappene mer for en helt ny skjerm uten døde pixler.

Jeg handler uansett hos netshop denne gangen men det spørs neste gang... :p

Endret av Lone*Desert-Fish
Lenke til kommentar

Dei tenkte vel slik: 1 kunde meir på lista for eit par hundre kroner eller ein kunde til Komplett? :hmm:

 

Netshop er bevisst på kundeservice og med alle fan-trådene den siste tida er det ikkje tvil i at dei vil behalde kvar einaste kunde, om det måtte koste litt av og til. :thumbup:

Lenke til kommentar

Støtter tankegangen til mannen(?) før meg... Det er utvilsomt god lønnsomhet på lang sikt å behandle alle kunder godt.

 

En ting jeg ikke skjønner er hvorfor det skal være så knakende flott å få sjokolade... Det er vel litt billig å selge seg selv som stamkunde UTELUKKENDE for en sjokolade?

Lenke til kommentar

Man skal passe seg litt for nesegrus beundring av webshop'er, de er ute etter å haie inn penger de også, som alle andre. Dette minner meg litt om en velkjent elkjøp taktikk, der også kan man matche/forhandle på pris hvis man spør. Men det er ikke alle som gjør dette, og dermed tjener de grovt på denne taktikken.

 

Man kan selvsagt si at dette er verst for dem som aksepterer alle priser da, men det er jo litt feil uansett.

 

Men det høres jo topp ut med servicen da, så de skal jo få den skryten de fortjener :)

Lenke til kommentar
Jeg bestilte for et par dager siden en hel PC i løse deler til en venninne til 6200 kr, og sendte med stor optimisme (med denne tråden friskt i minne) en mail der jeg spurte om de kunne gi halv pris på en Nec 1760NX som jeg fant 3 av under demovarer, alle hadde 1 død pixel og var skjermer der kunder hadde brukt sin angrefrist. De gav ikke meg (min venninne jeg bestiller for) halv pris på en slik skjerm *snufs* så da må hun bruke en eldgammel 17" crt skjerm til hun har råd til lcd.

Jaja, gjør ikke meg noe om netshop aldri får solgt disse skjermene nå. Tenk at de tror de skal få 2750 for brukte varer med en en død pixel. Døde pixler er temmelig upopulært blandt mange, og koster ikke mange hundrelappene mer for en helt ny skjerm uten døde pixler.

Jeg handler uansett hos netshop denne gangen men det spørs neste gang..

må være noe av det dummeste jeg har lest hittil i år. småbarn..

Lenke til kommentar
Man skal passe seg litt for nesegrus beundring av webshop'er, de er ute etter å haie inn penger de også, som alle andre. Dette minner meg litt om en velkjent elkjøp taktikk, der også kan man matche/forhandle på pris hvis man spør. Men det er ikke alle som gjør dette, og dermed tjener de grovt på denne taktikken.

 

Man kan selvsagt si at dette er verst for dem som aksepterer alle priser da, men det er jo litt feil uansett.

 

Men det høres jo topp ut med servicen da, så de skal jo få den skryten de fortjener :)

Det er noen webshops og butikker som faktisk ser verdien i fornøyde kunder også. Service betyr så utrolig mye. Sett lokkevarer og prisras til siden, det er ingenting som gir en så god følelese som når du føler at den du handler hos er takknemlig og tar vare på deg.

 

må være noe av det dummeste jeg har lest hittil i år. småbarn..

 

Skal ikke påstå at det er det dummeste, men for å være helt ærlig så tror jeg ikke Lone*Desert-Fish har sett en skjerm med en død pixel før. I mange tilfeller så skal men jammen studere nøye under de rette forhold for å oppdage en død pixel, men klart er man uheldig (og pertentlig) så er en død pixel midt på skjermen ganske irriterende :)

Uansett så er fortsatt skjermen verdt en del mer en halv pris :)

Endret av C4STOR
Lenke til kommentar

Har altid fått god service hos netshop, sendte nylig en mail til de og spurte om de kunne ta inn den svarte utgaven av CoolerMaster Stacker kabinettet og da sa de at det kunne de ta inn ganske umiddelbart :thumbup: Skjokoladen er lekker :dribble:

 

edit: btw, svar kl 21.47 på kvelden ;)

Endret av magio
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...