Gå til innhold

Razer DB, verdt å oppgradere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har alltid vært stor fan av MX300.. har aldri vært i nærheten av å finne en avtager helt til for et par uker siden.

 

Razer DB er sinnsyk!! sykt effektiv, og presis.

 

har allerede bestilt en til som jeg skal ha i backup. den er genial til pvp spill, rask og fin.

 

anbefales på det sterkeste.

Lenke til kommentar
den krever mer tilvenning enn man skulle tro. syns særlig sideknappene back/frwd er uvante, har ikke fått testen den så mye. den skal få kjørt seg når jeg er ferdig med eksamen

de side knappene irriterte meg også i begynnelsen.. men de blir fort glatta ut når du 'lærer å kjenne musa' ;b

Lenke til kommentar

Første gang jeg la hånden på musen (Razer Diamondback altså var jeg hellig overbevist om at dette var min neste mus. Den var god å holde, passet perfekt i hånden, var presis, gled lett på tøymatten, og ga meg veldig kontroll i både billedbehandling og til spill.

 

Desverre har jeg for tiden maskinen plassert slik at jeg er litt avhengig av trådløs mus og tastaur. Eventuellt ett par meter skjøtekabel for å kokmme rundt skrivebordet, og bort til maskinen.

 

Men alt i alt, en utrolig "deilig" mus om du ikke er veldig avhengig av de ekstra knappene som mange mus har og kan klare deg med de to på hver side.

Lenke til kommentar
MSIE 3.0 er egentlig bare en utdatert fillemus som ALT for mange har sverget til/blitt vandt til.

 

Etter en uke vil du IKKE angre på det hvis du kjøpr diamondback, det blir som  en gammel skoda mot ferarri....

i forhold til til razer DB ja. men intelli 3 har samme sensor som intelli 4 og den er ikke sperret på 125 hz slik som intelli 4 er. er mange som annbefaler intelli 4 men intelli 3 er en bedre mus.

 

men vil ikke kalle en intelli 3 med 500\1000 hz en utdatert mus.

Endret av _Mag_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...