Gå til innhold

kommer det et nytt Grand Theft Auto spill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Det kommer nok ganske sikkert flere GTA-spill. GTA-serien er vel en av verdens mest solgte spill, så det ville vært veldig dumt av Rockstar hvis de ga opp en slik salgssuksess. Men et eventuelt nytt GTA-spill (i alle fall til konsoll) kommer vi nok ikke til å se før Play Station 3 er på markedet.

Lenke til kommentar
Nei, Rockstar har melket kua nok, og kommer nok til å trekke seg tilbake med X antall millioner på bok og selge konsptet til EA...

Det tror jeg også.

 

Det er best å gi seg mens leken er god. Rockstar har jo et kanonbra rykte på seg nå, ville vært for dumt å lage noe nytt som kan bli en flopp.

 

La heller EA lage en ny flopp som fyller seg inn i rekken av flopper. (mener nå jeg)

Lenke til kommentar
Nei, Rockstar har melket kua nok, og kommer nok til å trekke seg tilbake med X antall millioner på bok og selge konsptet til EA...

Det tror jeg også.

 

Det er best å gi seg mens leken er god. Rockstar har jo et kanonbra rykte på seg nå, ville vært for dumt å lage noe nytt som kan bli en flopp.

 

La heller EA lage en ny flopp som fyller seg inn i rekken av flopper. (mener nå jeg)

Jeg synes EA har nokså mange gode spill og skilte med også ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...