Gå til innhold

PSP batteri levetid etc


Mala

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min kommentar til den artikkelen er som følger: OG?

 

Det har da vitterlig vært en sannhet lenge at PSP sluker batteri. Iallfall med spill. Ken Kuturagi har jo selv sagt at PSP vil vare en stund på mindre tunge spill, og vare kortere på krevende spill. Han har også sagt at det er rom for optimeringer i fremtidig software/firmware oppdateringer, samt at Sony jobber med et batteri som skal vare lenger.

 

Og som jeg har sagt tidligere; folk vil nok kjøpe 1-2 ekstra batterier til å ha i lommen. Batteriet som sitter i PSP maskinen er rundt mobilbatteristørrelse og de er billige, oppladbare og lett å sette inn i PSP. Enkelt å ha i lommen. :)

 

Uansett så gleder jeg meg til min PSP Value Pack kommer fra Lik-Sang. Den er på vei med UPS ekspress frakt.

Endret av LioKaiser
Lenke til kommentar

Har ikke kjøpt spill enda, må først se litt mere på PSP maskinen og dens muligheter, samt at jeg har mye å gjøre for tiden. Ingen tid til å spille så mye.

 

Men skal nok kjøpe Ridge Racers i nær fremtid, sammen med et par andre launch titler.

Det, samt minnekort og 1-2 batterier. ;)

Endret av LioKaiser
Lenke til kommentar

Ja, er nok PSP sin svakhet det der. :p

Ser ikke noe problem i å ha 1-2 batterier ekstra i lommen.

 

Men gjett om PSP eiere kommer til å høre det fra DS eiere om hvor dårlig PSP er med batteriet, DS har mere funskjoner osv.

 

Jeg har ingen problemer med å innrømme at DS er bra, for det er den jo. :)

Hvis de da provoserer videre, gidder jeg ikke engang å kommentere, det er bedre å heve seg over fanatikere.

Endret av LioKaiser
Lenke til kommentar

kjipt med et spill som det er lang tid mellom "save gama", da hjelper det ikke så sitte med flere batterier i lomma som er full lada.

Nei er nok enig at dette er en kynisk greie fra sony om å selge mere batterier.

Vedder alle penga mine på at det har sittet økonomer og regna ut hva er minimums grensa på hva folk tåler av batteri kapasitet på psp og lagd batteriet deretter, dette med tanke på og selge mer batteri som ekstra utstyr seinere.

 

Akkuratt som dem gjorde med memorycard , hvorfor ikke lage den på 16 mb eller 32 med en gang!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...