Dimm Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 (endret) jeg er på utkikk etter en alternativ mediaplayer siden windows media player gir maskinen min BSoD av og til. Bruker standard mediaplayeren som er med win2k.. liker ikke de nyere fra microsoft har prøvd: VLC mediaplayer - Liker ikke "spolingen" i den, men er ellers ok Media Player Classic - alt ble for mørkt selv om jeg justerte opp i overlegg Endret 14. desember 2004 av Dimm
Dimm Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Skrevet 14. desember 2004 Er lenge siden jeg har prøvd divx player.. skal se om hvordan den fungerer andre?
Hjelmn Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 BSplayer er jo en finfin mediaplayer da. søk på "bsplayer" på www.google.com
OBServer Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 (endret) Media Player Classic BSPlayer The Core Media Player Winamp Edit: La til Winamp. Sikkert noen som liker den også... Edit2: Jeg lagde listen med tanke på video, ikke audio. Til sistnevnte har man foobar2000 Endret 14. desember 2004 av OBServer
akh Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 xmplay, Quintessential, jetaudio og foobar for å nevne noen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå