Gå til innhold

WOW med ISDN?

Anbefalte innlegg

Skrevet

kommer WOW til å lagge med ISDN? har en data med 512mb minne et dårlig grafikkort med 128 mb og 2.6 ghz

plz svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Minstekravet er et modem med minum 56k down speed.

Altså oppfyller du minstekravene.

Jeg vil tro du kommer til å få litt høyere ping enn folk med ADSL, men det vil utvilsomt fungere godt nok.

Det vil jo bli en skandinavisk server, så du vil nok ligge på <200 ping.

I US OPEN BETA lå jeg på 200+++ ping, og det gikk helt smertefritt...

Skrevet

funker nok fett det, men det blir jo tydeligvis ikke noen skandinavisk server.. men uansett hvis noen hadde spilt på modem forbindelse i betaen og det funka så vil det nok

gå bra det... (tip of the day: bestill deg adsl du hvis du har mulighet, så slipper du og betale med sjela når du får regninga ;)..)

Skrevet

Pingen til Koreansk OB er fra 350 og opp til 700. Du legger merke til at det lagger når du angriper monster. Anbefales ikke.

Til US FB hadde jeg fra 150ms og oppover. Problemet der var bare når spillet lagget, fikk ikke til å ta opp items osv.

Dette ble testet på NTNUs 100mbit, Telenor 704/128 og NGT SHDSL 1.1mbit.

Jeg ville ikke ha spilt med ISDN, når de skriver 56kbits som minimum, kan du være sikker på at 64kbits ikke er tilstrekkelig. Med dobbel isdn går det sikkert bra.

Skrevet (endret)

Så jeg kan bare droppe wow jeg da? :omg:

....Loading....

>INITIATE SEARCH AND DESTROY MODE

>S&D mode: ON

>PRIMARY TARGET: TELENOR

ARGH! DREPE!

Endret av Zythius
Skrevet

hehe.. Det ville bare blitt dyrt..

btw. jeg har ikke fått NOE lagg i det hele tatt på korean.. ikke engang en simpel loot lagg..

Skrevet

Jo, var noen som testet det med modem i betaen, og det funka...

Det er ikke snakk om hva som er teoretisk eller praktisk mulig lengre. Det økonomisk uforsvarlig å bruks ISDN som MMORPG spiller om du skal spille seriøst :cry:

Skrevet

Kjenner en stakkars som skal spille det med 56k modem :no:

Det blir heldigvis midlertidig. Ettersom han skal få seg bredbånd litt ut på nyåret...

Har spillt litt Anarchy Online hos han, det går an, men lagger en del i forhold til bredbånd. Har testet forskjellen ;)

Skrevet (endret)

Regner med at WoW er det samme som enhvert annet MMORPG.

Jeg har spillt ALLE mine tidligere MMORPG på ISDN, og det er ikke noe problem.

Såklart, du har større ping-tid til serverne, men det er jo ikke akkurat et FPS-spill som krever minimal ping.

Nå har ikke jeg spillt WoW på ISDN, så det er sikkert mulig at dette spillet er annerledes og tyngre enn andre spill; men alt kommer an på serverne til Blizzard. (Linjene regner jeg med blir tipptopp)

Routinga til Telenor utover i verden er det ingenting å si på. Selv om man sitter på ISDN.

Litt OT: Men, nå har jeg fått ADSL for to dager siden, så ALDRI MER ISDN :w00t:

Endret av Naits

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...