Gå til innhold

snus får nei fra EU !


Duen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1. Jeg er for røykeloven av hensyn til omgivelsene, men jeg synes dette er å gå for langt.

2. Jeg lurer på hva du mener med å 'ikke akseptere'? Har du planer om sivil ulydighet hvis tilsvarende skjer i Norge?

3. Jeg anbefaler å endre emnet. Bare store bokstaver er en sikker måte å få tråden sperret på. Dessuten ser det for dumt ut.

4. De to svarende over er typisk prinsippløse og egoistiske. :thumbdown:

Endret av JBlack
Lenke til kommentar
1. Jeg er for røykeloven av hensyn til omgivelsene, men jeg synes dette er å gå for langt.

2. Jeg lurer på hva du mener med å 'ikke akseptere'? Har du planer om sivil ulydighet hvis tilsvarende skjer i Norge?

3. Jeg anbefaler å endre emnet. Bare store bokstaver er en sikker måte å få tråden sperret på. Dessuten ser det for dumt ut.

4. De to svarende over er typisk prinsippløse og egoistiske. :thumbdown:

vet ikke jeg men jeg blir pissed

Lenke til kommentar
Jeg er ikke fan av snus, så dette er bra for meg.. Blir bare kvalm når jeg snuser  ;)
Syns det er helt ok, bryr meg fint lite.
4. De to svarende over er typisk prinsippløse og egoistiske.  :thumbdown:

Ikke reelt egoistisk dog:

 

If people will not speak up for other's people's rights, there will come a day when they will lose their own.

For øvrig viser nok engang EU at den er en sosialistisk organisasjon som Norge bør holde seg langt unna.

Lenke til kommentar

At nye avhengighetsprodukter blir lansert finnes det ikke noe positivt i. De landene som allerede har et forbruk av produktene, får dispansasjon.

 

Hva er det med dere og Høybråten, hvilke helseministre ville ikke at vi skulle drikke mindre og slutte å røyke?

 

Røykeloven osv har _Stortinget_ vedtatt, og Høybråten utøvet den. Dette er demokrati i praksis, og hvis dere er misfornøyd får dere stemme anderledes ved neste valg.

Lenke til kommentar

 

Hva er det med dere og Høybråten, hvilke helseministre ville ikke at vi skulle drikke mindre og slutte å røyke?

 

Røykeloven osv har _Stortinget_ vedtatt, og Høybråten utøvet den. Dette er demokrati i praksis, og hvis dere er misfornøyd får dere stemme anderledes ved neste valg.

tro meg hadde ikke stemt høybråten om jeg ikkje fikk en god klatt med penger , du har ett poeng med at han er helseminister og bla bla men du må se sammenliknet med andre land og det er FÅ land som har like streng røyke lov som oss, og FÅ land med så høy alkohol avgift

Lenke til kommentar
Hva er det med dere og Høybråten, hvilke helseministre ville ikke at vi skulle drikke mindre og slutte å røyke?

 

Røykeloven osv har _Stortinget_ vedtatt, og Høybråten utøvet den. Dette er demokrati i praksis, og hvis dere er misfornøyd får dere stemme anderledes ved neste valg.

Det er da vitterlig også en del av demokratiet å få lov til å være uenig med en politiker, selv om han er helseminister. :hrm:

 

Jeg har forøvrig aldri stemt på noen av regjeringspartiene, og kommer heller ikke til å gjøre det i overskuelig fremtid.

Lenke til kommentar
4. De to svarende over er typisk prinsippløse og egoistiske.

Må ikke bli sur på de som er så glad i dere at de vil at dere skal slutte med snus. Jeg hadde ikke klaget om snus, røyk, cola light og stratos ble bannlyst for evig og alltid, jeg nyter ikke disse produktene, og de som gjør det blir ikke akkurat sunnere eller i bedre form av det. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...