DurinVIII Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Bruker du leiesoldater? Og hvilke leisoldater synes du er best??
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Eg bruker helst mine egne units, men viss eg er i ein pressa situasjone, så bruker eg leiesoldater, de er ofte grei å ha, som backup, forsterkningar. Men er jo ALT for dyr i forhald til kva du får igjen.... Min forvoritt leiesoldat er kamelene du kan leige i Selucid Empire-området, det slakter kavaleri
Gunfreak Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 cretan archer er jo veldig gode, liker også sameritan, barbarien mercs er gode sword foder. også liker jeg iberian mercs. de ser kule ut. når jeg er i spania pleier jeg å ha en full hær med bare disse
DurinVIII Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Skrevet 14. desember 2004 Jeg måtte bruke en hel bunch av barbarian merceneries når jeg skulle kvitte meg med barbarfactionene med Julii. Og Numidian merceneries er også ganske bra...
Chasseur Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Phalanx leiesoldatene er livsnødvedinge når du spiller som romere og møter Ponthus og Parthia. Jeg er en veldig stor fan av leiesoldater jeg. Jeg leger dem turen jeg trenger dem, og sparker dem med en gang når jeg harr tått tilbae en by etc.. Også veldig fine hvis du vil ha flere innbyggere?
Aiven Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Jeg pleier å leie leiesoldater, når jeg har en general i felten, som jeg vet kommer til å trenge forsterkninger. På den måten kan man vinne slag, man ellers ville vært i mindretall i. En ensom general kan også fort bli en hel invasjonshær. Ulempen er selvfølgelig at leiesoldater ikke kan bygges opp igjen, etter tap av soldater. Har man lite penger, vil jeg si man ikke bør bruke de. Yndlingsmercenarien min er Bastarni Mercenaries. Iført bare en underbukse og en hjelm, stormer de fienden.
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Er det ei internett-side der ein kan finne bilder av Mercaneries? Slik at eg veit kva dere snakker om... Husker ikkje alle navn o.l
Snorre Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Pleier å pumpe på med barbar mercenaries, når jeg skal angripe fienden. Spesielt til å oppholde fienden, mens fienden blir slaktet av mine buemenn
Herr Brun Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Jeg bruker merceneries ja. Digger dem. Hoplite mercs er kjekt hvis man ikke er en phalanx-nasjon. Criiiishn archers er jo digg! Og rhodian slingers er jo gode. Barbarian mercenaries er en klassiker. Bruker generelt sett mye mercs. Herr Brun
Aiven Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Pleier å pumpe på med barbar mercenaries, når jeg skal angripe fienden. Spesielt til å oppholde fienden, mens fienden blir slaktet av mine buemenn Fra et økonomisk perspektiv er barbarene mere verdt enn dine egne tropper. Dette er fordi de ikke kan reinforces igjen. Det er ikke at jeg synes synd på barbarene altså Ofte vil man sette igjen styrker fra en hær, som vakter i en by, før man fortsetter felttoget. Da velger jeg ofte mercenaries, fordi det er liten sjanse for å miste de der.
dedeee Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 jeg spiller julii, og bruker mange mercs mot barbarene. Fordelen er at de ikke tar befolkningen din, så byene dine kan vokse. Bruker dem i første linje, så legionærer som reserve og kavaleri til å bryte fienden. Men favoritten min er jo mercenary war elephants (men de er svindyre, 4000)
Kim Roger Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 skal ikke spre no rykter eller noe, men jeg leste på forumet til gamespot for en stund siden at man kunne leie noen kjempe elefanter i østen. du fikk 4 gigantiske elefanter med 12 cretan archers på ryggen. selv har jeg prøvd å finne disse men aldri lykkes. sikkert bare kødd uansett men alikevell
Snorre Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 skal ikke spre no rykter eller noe, men jeg leste på forumet til gamespot for en stund siden at man kunne leie noen kjempe elefanter i østen.du fikk 4 gigantiske elefanter med 12 cretan archers på ryggen. selv har jeg prøvd å finne disse men aldri lykkes. sikkert bare kødd uansett men alikevell Trodde det var disse man fikk med juks. Selv aner jeg ikke hvordan, mn mente at det var en cheat med svære elefanter som stormet multiplayeren.
Bluebeans Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Bruker de når hæren min begynner å bli sliten. Ganske praktisk
The_evil_blue_toad Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Skal jo være mulig å reinforce leiesoldater. Er helt sikker på at jeg har fått det til ved flere anledninger. Det du må ha er de gamle barracksene i en by du har tatt (tror grekerene kan reinforce dine hoplits)
Choo Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Elsker hoplites! har en stor gjeng hoplites i min "uberarmy" som jeg tenker skal få gå inn i egypt snart! xD Hoplites
dedeee Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 skal ikke spre no rykter eller noe, men jeg leste på forumet til gamespot for en stund siden at man kunne leie noen kjempe elefanter i østen.du fikk 4 gigantiske elefanter med 12 cretan archers på ryggen. selv har jeg prøvd å finne disse men aldri lykkes. sikkert bare kødd uansett men alikevell Trodde det var disse man fikk med juks. Selv aner jeg ikke hvordan, mn mente at det var en cheat med svære elefanter som stormet multiplayeren. Jeg har faktisk rekruttert elefanter både i østen og i afrika. Men du må vente til sent i spillet, og du kan rekruttere elefanter bare hvert 10.år(sånn ca.).
Herr Brun Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Dedee: Dette er snakk om yubtseb elephants... Det skal ikke gå an å rekruttere de noen plass. I unit-filen kalles de "cheat oliphants", så jeg tviler på at at du kan få dem på noen annen måte enn å jukse. For den saks skyld så er koden for å få dem "oliphant"... Skrives inn i konsollen. Herr brun
Choo Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 takk for koden -__-;; arg!! T__T jeg er desverre sånn at jeg ikke kommer utenom om jeg først finner koder^^;;
Øyh Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 (endret) Istedenfor å kjøpe mercenaries, briber jeg hærene jeg møter på min vei... Spiller som sciipi og kjøper opp nesten alle hærene til julii og bruti... Endret 18. desember 2004 av Øyh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå