Gå til innhold

Hva har du røyket?


mikaelt

Anbefalte innlegg

Diverse merker vanlig sigaretter, diverse sigarer og sigarillos i varierende størrelse, en spennende plante jeg og en kamerat fant i skogen som vi helt uten grunn bestemte oss for å tørke og røyke og det funka veldig bra faktisk. Vi valgte å kalle det "weed", siden vi var 11-12 år. Ellers har jeg vel ikke så mye spennende å skilte med. Har vel stort sett hatt med meg hodet såpass at jeg vet at røyk generelt er en samling avfallsstoffer som helst ikke skal inn i kroppen. Å høre folk skryte om hva de har røyket forklarer så mangt :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har røyket hasj som var penslet med et eller annet merkelig. Det var noe opiater ihvertfall. Opium eller Heroin tenker jeg da for jeg ble så usaklig fjern. Mistet dybdesynet helt og holdent og veien gikk bare i bølger! Det kjentes ut som om at synet bare var klistret på øya som en enkel texture. Og det var ikke et stort trekk jeg tok heller!

 

Et råd. Ikke røyk av noe du får av noen eller noe du finner! Ikke smart! Kan gi ubehagelig opplevelse!

 

Btw: Har også røyka strå!  :!:  :p

4277469[/snapback]

 

 

Det tviler jeg sterkt på.

1. Det er mye dyrere enn hasj så dealerne tjener nok ikke stort på det.

2. Og hvis man pensler tjallen med minus så fyker det opp i røyken mens du mekker...

3. Kripos har aldri funnet noen skadelige tilsatte stoffer i hasj noengang, om det så er lsd, heroin eller blåsyre.

 

Her er en quote fra en på et annet forum

Jeg har røyka god og dårlig hest flere ganger, og etter min mening skal det jævlig ren hero til for å klare å få noen til å bli rusa på den lille mengden man kan pensle på en hasjklump, og i tillegg kommer ikke heroinrusen like raskt som hasjrusen når man røyker det.

 

Og det med at det skulle blitt penslet med syre er det dummeste jeg har hørt. LSD blir ødelagt ved så høy varme.

Lenke til kommentar
Gud vet hva jeg ikke har røyka!

7839031[/snapback]

Gud aner ikke hva jeg har røyka :p

 

 

 

@tonna:

feil, politiet har funnet skadestoffer mange ganger i hasj. det er "normalt"...

men jeg tenker ikke på tilsettning av heroin, lsd osv. men andre randome stoffer som brukes for å tynne ut hasjen...

 

og som Randy Sledgehammer sier, så kan det forekomme, har skjedd med meg, men ikke så ille som med han. men det er vedlig sjeldent slikt forekommer, og da skal du være uheldig.

 

 

Kan også legge til for morro skyld at det aldri har vert funnet noe forurenset LSD, da 1g er nok til 10 000 brukerdoser. litt dyrt å forurense? :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...