Gå til innhold

Hva har du røyket?


mikaelt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har røyka banan. Dvs de lange tynne trådene som er inni skallet, etter de ble tørket.

7909193[/snapback]

Kan man ikke faktisk bli høy på det a?

7912075[/snapback]

Den eneste rusen du får av det er hodepine (hvis du i det heletatt får det av å røyke banan).

 

Jeg kan forresten legge til at jeg har prøvd å reøyek fersk tobakk, så fersk at jeg tok bladet rett fra en plante å rev det opp, rulla det også fyrte jeg.

Det brant dårlig, og det smakte overhodet ikke tobakk, og det hadde null virkning.

Endret av Dj_eLmO
Lenke til kommentar

Cigarer når vi i familien skal feire noe, f.eks en utbyggningen, eller en drittunge som har blitt født.

 

Ellers en del sigaretter, og den del "sjøl badlings", i fylla, av meget, meget, meget luguben kvalitet.

 

Har ikke prøvd å røyke en bibel side enda, men det må vell prøves snart :fun:

Lenke til kommentar

sigaretter. nesten alle forskjellige.

Sigarillos

sigar

en pipe av metall som smakte rart

vannpipe

rulle-tobakk

Har blitt tilbudt hasj og noe annet. jeg er ikke så dustebæsj at jeg prøver det.

Har aldri røyket slike ting som strå eller sokker eller sånt tullball.

Lenke til kommentar

Har aldri røyka noe, i hvert fall ikke aktivt. Ikke annet enn da jeg prøvde å fikse en inverter til et par katoder. Da smalt det og det kom litt røyk.

 

Så kan det hende det kom litt røyk fra en PSU, da jeg prøvde å måle spenning med et amperemeter.

 

Edit: Så kom det mye røyk da vi på skolen satt 24V reléer i stikkontakten.

 

Ellers har jeg ikke røyka noe. Ikke blitt spurt om det heller. :wee:

Endret av ;P
Lenke til kommentar
sigaretter. nesten alle forskjellige.

Sigarillos

sigar

en pipe av metall som smakte rart

vannpipe

rulle-tobakk

Har blitt tilbudt hasj og noe annet. jeg er ikke så dustebæsj at jeg prøver det.

Har aldri røyket slike ting som strå eller sokker eller sånt tullball.

7917249[/snapback]

alt det andre du har røyka er litt selvmotsigelse mot at du ikke er dustebæsj :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...