Gå til innhold

Det går ikke lenger å referere til linker ..[løst]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

QUOTE (søppel @ 14/12/2004 : 02:45)
Hei. Beveg musa over linken "Skrevet:" da skal det normalt komme opp en showentry-sak i linken, men det gjør det ikke lenger.

Noe slikt:
hxxp://forum.hardware.no/index.php?showtopic=343350&st=20entry3297857

Jo, det funker fint det. Prøvd å restarte PCen din?

 

I tillegg skal du trykke på den "Skrevet:", ikke bare hoovere :)

Lenke til kommentar

Merkelig .. enten er det jeg som har vært ekstra mye full i det siste; men jeg minns å huske at man ikke behøvde å trykke på "Skrevet" ... *shrug* .. altså at det holdt å hoovre.

 

ZyreX: Linken er så klart totalt uinteressant å klikke på. Om du ser hvordan linken til Orjanp er blitt "kortet" ned - er det dét som er grunnen til at jeg endret den.

Endret av søppel
Lenke til kommentar

QUOTE (søppel @ 14/12/2004 : 11:01)
Merkelig .. enten er det jeg som har vært ekstra mye full i det siste; men jeg minns å huske at man ikke behøvde å trykke på "Skrevet" ... *shrug* .. altså at det holdt å hoovre.

I phpbb-dagene trengte man ikke klikke på linken, men dette er ulikt i IPB :)

Lenke til kommentar

QUOTE (ZyreX @ 14/12/2004 : 10:09)
og da spør jeg, hvorfor fjerner du tt'ene i http? Hvorfor er det så mange som gjør det? det er irriterende :)

Og, det gjør jo også slik at jeg ikke kan trykke rett på linken, og det er også irriterende.. :|

Det var unødvendig i dette tilfellet. Men dette er en metode som ofte brukes på "warez" forum. Grunnen til det er slik, er når linken på forumet er med "http://" så legger man igjen spor som forteller hvilken side du kom fra. Mange slike sider opererer med denne regelen av den enkle grunn at de ikke vil knyttes til andre sider. Så det "xx" gjør er å tvinge deg til å kopiere linken til adresse feltet. Når blir gjort på den måten legger du ikke igjen spor. Det er ihvertfall slik jeg har forstått det.

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...