andersab Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Etter å ha spilt battlefield en stund har jeg fått bra dilla på å fly Helikopter. Har vært å handla ny joystick og greier. Det jeg lurer på er om det finnes noen bra helikopter-spill? Helst ikke bare en ren simulator, men der man kan fly Apache osv. Alt av interesse! Mvh Anders A
Archangel Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Commanche serien er vel populær tror jeg...tror det har vært 4 av dem. Ikke spilt noen jeg men.
crypt0r Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Du kan også fly helikopter på flight simulator 2004! Men dette blir igjen en ren simulator.. Ellers kom det vel et helikopter spill som faktisk het "Apache" for noen år siden ??
pcp160 Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 (endret) Sjekk ut Flightsimsidene her: Helikopter. Det er lite innblikk i noe av det du kan laste ned av addon's til MS Flight Simulator. Vet ikke om det var akkurat det du ser etter der, men det finnes utrolige mengder add-on's til dette spillet, både gratis nedlastninger og masse og få kjøpt. Som crypt0r sier er det jo en simulator, men det er ikke nødvendig og sette alt på full realisme. MS flysim er jo en gammel velutviklet traver med veldig mye muligheter, for 250 Kr får du en veldig god plattform for alt som har med fly å gjøre. Sjekk det ut i alle fall Edit; pass på hvilken version de forskjellige er til, noen går om hverandre, men ikke alle. Søker du litt rundt finner du sikkert noe. Endret 14. desember 2004 av pcp160
d0ppler Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 hvis du er ute etter bra fysikk, med morsomme og spennende oppdrag, uten den super avanserte teknikken, men kun "flyglede", anbefaler jeg deg Search And Rescue 4,hvor du faktisk skal REDDE liv til en forandring. Veldig bra og utrolig underholdende
mago Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 finest helicopter sim ever made http://www.gamespot.com/pc/sim/flashpointk...bow/review.html
Thombr86 Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 MIA (Missing in Action) er et bra helikopter spill, comanche 4 er også bra.
TCi Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 finest helicopter sim ever made http://www.gamespot.com/pc/sim/flashpointk...bow/review.html Hey.. men er det ikke det første spillet jeg kjøpte på min P-166
Blakken Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Battlefield - Vietnam Med musikken durende er jo dette bare stort
Havon Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 SimCopter Kjempe underholdene spill Synd det har gått ut på dato da Comanche spillene er jo veldig bra da.
Gunfreak Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 SimCopter :!: jeg ville si det, har det på en cd et sted, den tar utrolige !!!!17meg!!!! så pass på at du har nok plass før du installerer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå