Gå til innhold

Ønsker meg helikopterspill

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha spilt battlefield en stund har jeg fått bra dilla på å fly Helikopter. Har vært å handla ny joystick og greier. Det jeg lurer på er om det finnes noen bra helikopter-spill? Helst ikke bare en ren simulator, men der man kan fly Apache osv. Alt av interesse!

Mvh

Anders A

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan også fly helikopter på flight simulator 2004! Men dette blir igjen en ren simulator.. Ellers kom det vel et helikopter spill som faktisk het "Apache" for noen år siden ??

Skrevet (endret)

Sjekk ut Flightsimsidene her: Helikopter.

Det er lite innblikk i noe av det du kan laste ned av addon's til MS Flight Simulator.

Vet ikke om det var akkurat det du ser etter der, men det finnes utrolige mengder add-on's til dette spillet, både gratis nedlastninger og masse og få kjøpt.

Som crypt0r sier er det jo en simulator, men det er ikke nødvendig og sette alt på full realisme. MS flysim er jo en gammel velutviklet traver med veldig mye muligheter, for 250 Kr får du en veldig god plattform for alt som har med fly å gjøre.

Sjekk det ut i alle fall ;)

Edit; pass på hvilken version de forskjellige er til, noen går om hverandre, men ikke alle. Søker du litt rundt finner du sikkert noe.

Endret av pcp160

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...