milkwood Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Jeg kjøpte HL2 og trodde det bare var dvd versjon og var klar til å kjøpe dvd spiller imorra, men fant ut at det var cdrom versjon når jeg åpna den. Blir så mange cder =) Vil heller kjøpe den dvd spilleren (Som jeg skal ha uansett) og ha dvd utgaven. (1dvd?). Men har nå registrert den (steam versjon). Det er ikke noe i veien for at en kamerat av meg f.eks kjøper dvd versjon når han trenger cdrom også bytter vi bare? slik at jeg får hans dvd utgave og bruker min cdkey og motsatt? eller er key'ene knytta med dvd utgave eller cdrom utgave... kan aldri i livet tro det, men må høre før jeg ber en kompis om eventuelt kjøpe en dvd utgave han ikke får brukt =)
Zeph Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Nei, det er ingen slags kobling mellom CD og CD-Key. Det er Steam-kontoen aleine som betyr noko.
Acurus Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 (endret) Feil posta, venligst slett Endret 13. desember 2004 av kule-ku
CurSe Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Samme skjedde med meg. Jeg tok dvdutgaven i hånden og labbet bort til kassa. Der presterte fyren å gi meg cdversjonen, noe som jeg selvfølgelig ikke la merke til før jeg var hjemme og hadde brutt forseglingen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå