Gå til innhold

Er NEC 3500A fortsatt beste DVD brenner?


Theo343

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva med NEC 3510? Noen som vet noe om den sammenlignet med Benq sin?

Dette er en modell som ikke eksisterer.

 

Står det ND-3510 noen plass er dette feil. Mest sannsynlig mener de da ND-3500.

 

ND-3520 kommer snart, forskjellen er at denne støtter 8x DVD+RW og 6x DVD-RW - ellers er den lik ND-3500.

Så BenQ sin vil fortsatt være et bedre valg?

Lenke til kommentar

Men MPX er en fantastisk bra webshop, med små fraktkostnader og bra utvalg. Når man velger webshop er det ikke bare prisen du burde gå etter. Jeg valgte den billigste forrige gang jeg handlet, PCutstyr, fikk defekt vare og det ble utrolig mye styr og laaang ventetid. En og en halv måned.... Angrer som bare det. MPX derimot, utrolig kjappe og flinke, verdt de ekstra hundrelappene.

Lenke til kommentar

Greit tips ang pcutstyr da jeg vurderte å bruke de på neste PC kjøp. Men poenget mitt var ikke at MPX er dyre eller noe slik, har selv brukt de og er fornøyd.

 

Poenget var at jeg også skal handle ting som MPX ikke har og da får jeg flere fraktkostnader.

 

Derfor kjøper jeg ant. heller NEC brenneren som flere webshopper har slik at jeg kan få alt utstyret jeg skal ha på en sending.

 

Men jeg har alltid MPX på lista mi når jeg sjekker kjøp, så kanskje kommer jeg ut av det med disse nå også.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Greit tips ang pcutstyr da jeg vurderte å bruke de på neste PC kjøp. Men poenget mitt var ikke at MPX er dyre eller noe slik, har selv brukt de og er fornøyd.

 

Poenget var at jeg også skal handle ting som MPX ikke har og da får jeg flere fraktkostnader.

 

Derfor kjøper jeg ant. heller NEC brenneren som flere webshopper har slik at jeg kan få alt utstyret jeg skal ha på en sending.

 

Men jeg har alltid MPX på lista mi når jeg sjekker kjøp, så kanskje kommer jeg ut av det med disse nå også.

Forstår :thumbup:

 

Og ja, for guds skyld styr unna PCutstyr!

Lenke til kommentar
hva er bitsetting?

Bitsetting kalles også Book Type Setting. Bare +R, +RW og +R Dual Layer-plater støttes. Ikke minusplater med andre ord.

Du kan bruke bitsetting for å "lure" en vanlig DVD-spiller til å tro at DVD-platen er en ekte DVD-Rom. Dette kan være hyggelig for litt eldre DVD-spillere (for TV) som egentlig ikke støtter hjemmebrente DVD-plater med film.

Ofte er bitsetting bare støttet for +R DL. Men noen har f. eks hacket NEC-3500 firmware til å støtte bitsetting på alle plater. Plextor nekter foreløpig bitsetting på i alle fall +R fordi de mener det bryter med +R spesifikasjonen. Tullinger spør du meg...

Lenke til kommentar

lindp Skrevet 13/12/2004 : 21:21

Ofte er bitsetting bare støttet for +R DL. Men noen har f. eks hacket NEC-3500 firmware til å støtte bitsetting på alle plater. Plextor nekter foreløpig bitsetting på i alle fall +R fordi de mener det bryter med +R spesifikasjonen. Tullinger spør du meg...

Plextor støtter bitsetting. Er ikke tullinger :p

 

Arne M

Lenke til kommentar
lindp Skrevet 13/12/2004 : 21:21
Ofte er bitsetting bare støttet for +R DL. Men noen har f. eks hacket NEC-3500 firmware til å støtte bitsetting på alle plater. Plextor nekter foreløpig bitsetting på i alle fall +R fordi de mener det bryter med +R spesifikasjonen. Tullinger spør du meg...

Plextor støtter bitsetting. Er ikke tullinger :p

 

Arne M

:p

 

Men det er ikke lenge siden de aktiverte den funksjonen ;)

 

Det er vel snart bare Pioneer og NEC som ikke støtter bitsetting av de nyere brennerene...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...