Gå til innhold

store problemer med mitt nyinnkjøpte 6800le !


Zjaxy

Anbefalte innlegg

Hei! :dontgetit:

 

Jeg har netopp fått mitt Gainward 6800le og som sagt har det laget mer bråk en glede. Altså det som skjer: Jeg spiller street legal i en halv time ellernoe så plutselig blir skjermen svart men pcn sviver fortsatt og harddisken jobber.

Det må til en restart for att dette skal fikses på. Jeg måtte også cirka kjøre norton antivirus 2005 scan 4 ganger for å få den ferdig for de 3 første bare hengte den seg hele tia

Jeg har hørt om mange andre som har det samme problemet, man finner det tilogmed på google :w00t:

 

så det jeg lurte på er om jeg rett og slett må sende det tilbake og få nytt eller om gainward har kommet med en løsning (fikk ikke akkurat rede på noe av dette når jeg søkte på formumet ;) så jeg har faktisk søkt ja :D )

 

 

har de nyeste driverne, formaterte, har ikke klokket eller softmoddet

 

Specs-

Abit AI7

P4 2.8 800mhz bus med HT

Gainward Gforce 6800le 128mb

Twinmos 2*256 pc3200

WesternDigital 200gb S-ATA

chieftec 360w PSU

Cdbrenner og DVD-Rom

 

dette skulle da være det meste dere trengte å vite.

 

Har også merket at pcn henger seg i windows visst jeg bare lar den stå i en halv time eller en time.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde akkurat samme problem. Søkte litt rundt og spurte på forumet, og fant ut at jeg måtte sende tilbake... Tror den eneste løsningen er å få et nytt et, tror ikke det finnes noen software fix som fikser problemet. Jeg håper at jeg får nytt kort før jul, komplett mottok det på fredagen *krysse fingrene*

Lenke til kommentar
herregud  jaja får ta kontakt med komplett på mandag!

må jeg betale frakt kostnader da`?

 

Så vidt jeg vet kan du snakke med komplett, og de kan tilsende deg en lapp som det står hvor den skal sendes osv... da behøver du ikke å betale.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
herregud  jaja får ta kontakt med komplett på mandag!

må jeg betale frakt kostnader da`?

 

Så vidt jeg vet kan du snakke med komplett, og de kan tilsende deg en lapp som det står hvor den skal sendes osv... da behøver du ikke å betale.

Jeg betalte frakten jeg... Hm... Kanskje jeg skal spørre komplett om jeg får noen slags godtgjørelse pga det? Regner med at kunden egentlig skal slippe å betale frakt ved garantisaker :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...