Gå til innhold

Andre Verdenskrig Spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vil anbefale COD: United Offensive. Grunnen til det er at det er en ekstremt bra tilleggspakke.

... for å ikke snakke om den beste shooteren online noensinne. Det finnes ikke noe som er like moro som å joine en kamerat på public server, sette seg i en tanks eller jeep og kjøre co-op mot motstandern. Utrolig fett - i tillegg til at CoD:UO er den beste krigs-simulatoren i fps-sjangeren hittil i mine øyne ... :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg fikk tak i COD: UO brent, og måtte selv finne CD key, så jeg søkte litt rundt, og fant en på et fransk forum.

Jeg fikk til å spille med det, men tenkte selvfølgelig at det ikke funka i MP...

Der tok jeg feil! Det funka faktisk! Jeg hadde det skikkelig morro.

Men så kom skyldfølelsen, og jeg avslutta. For om jeg spiller på nett, ødelegger jeg jo samtidig for en stakkar som sitter med spillet originalt... ;)

 

Anyways:

CoD (+exp) er konge

BF1942 er konge

MoH: Pacific Assault er konge

MoH: Allied Assault er konge

Hidden And Dangerous 2 har jeg ikke prøvd, så jeg vet ikke noe om det...

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Call of Duty: United Offensive expansion packen er den nest beste tilleggspakken til et spill noensinne imo! (beste er LoD til d2 :p).

 

Fordi: Du starter lissom rett i handlingen og det er lissom actian hele tiden... det er sinnsykt intenst og vanskelig, må ha litt skill for å klare det uten å dø (så sant du ikke har på letteste vanskelighetsgrad da).

 

Worth to buy :thumbup:

Lenke til kommentar

Hei!

 

Hvorfor ikke vente litt (ca 5 uker) og kjøpe "Brothers In Arms", ?!

-Jeg har jo selvsagt ikke prøvd det, men jeg har lest omtaler og sett filmene som liegger på HJEMMESIDEN deres, og dette ser meget lovende ut! (mitt favorittspill nå er CoD, så jeg håper dette blir en videreføring av et allerede genialt WWII-spill)

 

lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...