White Fox Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 hei Jeg lastet ned cyberlat ram cleaner, men har ikke penger til å betale for programmet. Vet noen om noe gratis ram cleaner program? Er det egentlig lurt å bruke slike programmer? Eirik
Goophy Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Hva skal du med sånne programmer? Jeg ser ikke helt nytten i det mm. man har tonnevis med spyware og dritt...
White Fox Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Skrevet 10. desember 2004 Hva skal du med sånne programmer?Jeg ser ikke helt nytten i det mm. man har tonnevis med spyware og dritt... Eh... Trodde det var bra for å øke speeden på pc'en jeg? Hva mener du med tonnevis av spyware og dritt? Det har jeg ikke!
Goophy Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 En "Ram Cleaner" vil ikke hjelpe noe som helst på ytelsen.
Bruun Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Du har nok ikke et særlig behov for en RAM-cleaner, da det som blir skrevet i minne raskt blir slettet igjen. Tweak XP har uansett en slik funksjon hvis jeg ikke husker feil, men dette er altså shareware, med gratis prøveversjon. Programmet har også hundrevis (kanskje litt overdrevet) andre tweaks til XP.
White Fox Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Skrevet 10. desember 2004 Ok.. Takk for svar. Prøver tweak xp jeg.. Morro:-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå