YpsiNine Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 (endret) Hvem var det som sa at dette ikke ville bli realitet? :!: TeliaSonera International Carrier and Blizzard Entertainment® Announce Hosting Agreement in Europe European Hosting Solution Confirmed for World of Warcraft® TeliaSonera International Carrier and Blizzard Entertainment® today announced that TeliaSonera International Carrier will provide the hosting solution in Europe for Blizzard Entertainment's upcoming massively multiplayer online role-playing game, World of Warcraft®. The massive deployment of several hundred servers will be connected with multi-gigabit IP links to the TeliaSonera International Carrier's wholly owned Viking IP network. This will allow for seamless access to Blizzard's virtual world. TeliaSonera International Carrier will provide the hosting services through its Internet Data Centres in Paris and Stockholm. In addition to providing hosting for World of Warcraft, the new agreement significantly expands the hosting services in Europe that TeliaSonera International Carrier currently provides to Blizzard Entertainment for its free online gaming network, Battle.net®. "We are very proud of our close relationship with Blizzard Entertainment, one of the world's dominating companies in the gaming industry", says Eva Lindqvist, President of TeliaSonera International Carrier. "Online gaming has had enormous growth in the gaming sector. This agreement confirms our position as the leading supplier of IP connectivity in the Pan-European market." "TeliaSonera has been providing a best-of-class hosting solution for Battle.net in Europe for many years, and we're very pleased to be expanding this service for World of Warcraft," commented Paul Sams, senior vice president of business operations at Blizzard Entertainment. "We're confident that TeliaSonera's high-quality, highly accessible IP network will provide a stable infrastructure in which European players can easily explore and enjoy World of Warcraft." Endret 9. desember 2004 av Collapse Generation
riversen Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 (endret) Du har vel ikke en url til den sida? Endret 9. desember 2004 av riversen
Tåkefyrste Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 hva akkurat vil dette innebære egentlig?
MindTooth Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Hei. Så veldig digg altså. Da kan de bli bedre ping allikevel da! Mvh Birger
Zindre- Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 For første gang er jeg glad for svenskenes GB internet linjer..
Blib Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 (endret) Uhm, er det bare meg eller står det ikke noe om skandinaviske servere der? :S Jeg ser det i alle fall ikke. Uansett, jeg tviler på at jeg kommer til å spille på den. Ping spiller jo ingen trille. Spillte med 300ms på US OB uten å merke det. Dessuten HATER jeg når folk ikke snakker engelsk i MMORPGs, og folk kommer *garantert* til å snakke norsk, svensk og dansk på disse her. Grr Edit: Ah, der ja Zindre-. Takker Endret 9. desember 2004 av Blib
Zindre- Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 (endret) Uhm, er det bare meg eller står det ikke noe om skandinaviske servere der? :S This will allow for seamless access to Blizzard's virtual world. TeliaSonera International Carrier will provide the hosting services through its Internet Data Centres in Paris and Stockholm. Bare deg Eidt: np Blib, ble litt redd når du sa det Endret 9. desember 2004 av Zindre-
Kultom Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Uhm, er det bare meg eller står det ikke noe om skandinaviske servere der? :S Jeg ser det i alle fall ikke. Uansett, jeg tviler på at jeg kommer til å spille på den. Ping spiller jo ingen trille. Spillte med 300ms på US OB uten å merke det. Dessuten HATER jeg når folk ikke snakker engelsk i MMORPGs, og folk kommer *garantert* til å snakke norsk, svensk og dansk på disse her. Grr Edit: Ah, der ja Zindre-. Takker Men trur du det bare blir Engelsk på Tyske og Franske servere? Jeg kan godt leve med å snakke 3 av 4 språk jeg lett forstår(svensk,dansk og norsk + engelsk), og at det kommer en og annen forrvirret finske inn på de serverne og snakker finsk det må en bare leve med. har spilt Cs med så mye svensker og dansker, hater det jo, men er helt greit og liksom.
Blib Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Men trur du det bare blir Engelsk på Tyske og Franske servere? Nei, men det vil i alle fall bli et klart flertall. Og forresten syns jeg ikke akkurat at å trekke en sammenligning med CS går så fint her. I WoW spiller jeg litt mer roleplaying enn jeg gjør i CS
zero_time Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Herlig.. bryr meg ikkje så veldig mykje om pingen, synest at det er bra at det blir samla litt nordmenn på ein server..
Zindre- Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Du har vel egentlig et lite problem hvis du roleplayer i CS da?
Kultom Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Du har vel egentlig et lite problem hvis du roleplayer i CS da? Jeg spiller nabb i CS hele tiden jeg Er jo ikke nabb så da blire Role Playing Blib: Poeng Tatt, og er enig der, men jeg trur ikke det blir flertall som snakker engelsk.
Snipershot Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Uhm, er det bare meg eller står det ikke noe om skandinaviske servere der? :S Jeg ser det i alle fall ikke. Uansett, jeg tviler på at jeg kommer til å spille på den. Ping spiller jo ingen trille. Spillte med 300ms på US OB uten å merke det. Dessuten HATER jeg når folk ikke snakker engelsk i MMORPGs, og folk kommer *garantert* til å snakke norsk, svensk og dansk på disse her. Grr Edit: Ah, der ja Zindre-. Takker Takk og pris! Følte meg så alene da det virket som alle klaget på tysk og fransk snakking mens det virket som alle de ville snakke norsk. Jeg holder meg til engelsk bortsett fra helt private meldinger med spillere som snakker norsk. Det at folk ikke forstår hverandre ødelegger bare spillefølelsen.
Tåkefyrste Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Uansett, jeg tviler på at jeg kommer til å spille på den. Ping spiller jo ingen trille. Spillte med 300ms på US OB uten å merke det. Dessuten HATER jeg når folk ikke snakker engelsk i MMORPGs, og folk kommer *garantert* til å snakke norsk, svensk og dansk på disse her. Grr enig, derfor kommer jeg sannsynligvis til å fokusere på å spille på en av de amerikanske serverne etter release tror jeg, men kommer sikkert til å ha en char på en europeisk server eller 2 også
royale Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 SUPERT!!! da slipper vi " ich nich das die was" og " Bonjour, comment de le puotre"!!
nåvi Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Høres bra ut! Kanskje kan vi også ta dette som et tegn på at betaen snart begynner. Hvis denne avtalen nettopp ble ferdig forhandlet er jo det en mulig grunn til at ikke betaen har begynnt enda siden betaen trenger feite internettlinjer. *håpe håpe håpe på beta snart*
PcT Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Har litt lyst å kjøre UK servers eller US... blir kjedelig når du sitter å snakker morsmål på mmo men det er bare meg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå