Gå til innhold

Hvorfor mange her mot EA?

Gjest Slettet-nQdjz0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hva med alle EA sports spillene, det kommer ut et spill for over 5 forskjellige sporter hvert år, og ingen av dem er spessielt dårlige. :ohmy:

Du mener vel at ingen av dem er spesielt gode, de bare oppgraderer grafikken litt for hver år.

Skrevet
hva med alle EA sports spillene, det kommer ut et spill for over 5 forskjellige sporter hvert år, og ingen av dem er spessielt dårlige. :ohmy:

Du mener vel at ingen av dem er spesielt gode, de bare oppgraderer grafikken litt for hver år.

Si et annet firma som lager alle de sporstpillene EA gjør og som er bedre da?

Skrevet

Vet ikke utvikleren, men Pro Evolution Soccer skal være mye bedre enn Fifa serien etter det jeg har hørt...

Skrevet (endret)

Fotball, football, basket, ishockey (lager de egne for Finland og Sverige lenger?), golf, australsk fotball, baseball, trur vel de også lager cricket-spill (cricket er ganske populært utenfor akkurat her hjemme på berget) pluss at de også lager street-versjoner av opptil flere spill. Og så kommer EA BIG-titlene, som omhandler ekstremsport, kommer også i relativt store hauger...

EA Sports gjør sport av å spy ut spill.

Edit: så et par nye innlegg kom mens jeg posta; jeg syns Fox-spilla (hockey og basket) var ganske brukbare, pluss at PES er flere reiser bedre enn FIFA imo.

Endret av JayHeM
Skrevet (endret)

Vet ikke utvikleren, men Pro Evolution Soccer skal være mye bedre enn Fifa serien etter det jeg har hørt...

Jodda, men de lager vel ikke veldig mange andre sportstitler?

Tingen er at de lager veldig mange sportspill, og allikevel blir de relativt gode. Glemte forresten SSX spillene. Spesielt 3ern. DET er et bra spill det. De lager jo også det beste amerikansk fotball spillet. Det mener alle som har prøvd slike spill. En av de beset basketspillene også.

Endret av ehs5
Skrevet

Jeg har alt imot EA games i forhold til C&C serien. ellers har de gode spill som: NFSU, Battlefield, Sims, LOTR osv.

Hvis de ikke hadde kjøpt opp Westwood Studios hadde C&C Generals og exp. Zero Hour vært meget gode strategi spill.

EA games klarer ikke å prioritere C&C Generals nå for tiden virker det som, Hørte rykter om at serveren til Zero hour og Generals skulle legges ned i februar 2006, vet ingen ting om dette.

EA games klarer heller ikke å levere patcher til dette spillet! nå er online spillet full av cheats som SCUD cheat, Tunnel cheat, Maphack, Controll hack, Promotion hack osv.

FORPULTE EA GAMES! :thumbdown: *starter ZH* :p

Skrevet

jeg liker ikke det faktum at EA monopoliserer spillmarkedet.

Ingen andre produsenter kan legge like store investeringer i spill som det EA kan.

Hadde de bare kommet ut med kvalitetsspill hadde det nok ikke vert noe problem, men det blir ofte veldi arcade-preg over utgivelsene deres.

Worst case scenario er at de blir slik som microsoft.

Men jeg har fremdeles håp.

Skrevet

DØD OVER EA!

No mere søppel skal du leite lenge etter... Samme suppa alt sammen. (Untatt C&C Generals)

EA har, og kommer aldri til å gi ut noe "etterlengtet" eller store titler. Som f.eks. Doom 3 hl 2 Wow osv... Håper ikke andre selskaper går i samme fella og blir kjøpt opp av ea. Da begynner jeg å hylgrine viss det skjer!

Skrevet
Hva er så dårlig med EA games at nesten alle her ikke liker dem?

Kundeservicen deres, hele deres holding til spill og de som spiller. Hint: melke melke melke melke.

Hjelper heller ikke at de har spist opp flere små selskaper og lagt de ned.

Skrevet
Hva er så dårlig med EA games at nesten alle her ikke liker dem?

Kundeservicen deres, hele deres holding til spill og de som spiller. Hint: melke melke melke melke.

Hjelper heller ikke at de har spist opp flere små selskaper og lagt de ned.

Se her.. :whistle::whistle::whistle:

:wallbash:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...