Gå til innhold

Død Xbox - Mangler 2 motstander


Amundo

Anbefalte innlegg

Heisann

 

Håpte på noen i forumet som kunne hjelpe meg med å finne ut hvor stor motstand det er på motstandene R703 og R705 på en xbox V 1.4. Var litt uheldig med lodding som gjorde at jeg mast dem :blush:

 

Eller noen som har en defekt xbox som er gjerne villig til å sende til meg. (betaler frakten selvsagt). ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Chris_p4_2.8@800

Det er kjedelig.

 

Jeg tok et bilde jeg google opp vet ikke om det er samme HK som deg men du kan ta og Opne det i paint og sette noen rundinger rundt de motstandene du ''mangler''

Rett under chippen din :(

 

Chris_p4_2.8@800

kan du ikke måle på de da ?

Dessverre siden jeg ikke finner de igjen, hadde jeg funnet de hadde jeg loddet de på igjen ;)

 

Chris_p4_2.8@800

Men vitsen er og lodde på undersiden ?

Lettere loddepunkt for D0 punktet siden den på toppen er liten og vanskelig ;)

 

TorgeirS

men virker ikke som den chippen som er på det bildet støtter pinheader?

Joda det kan kjøpes på diverse nettbutikker f.eks. nordicimport som du lodder på chippen og på kortet :)

Endret av Amundo
Lenke til kommentar

Hehe du kan si til kameraten din at han ikke trenger å måle de. Var hos en lokal service elektronikar som haddde en xbox som var ødelagt. Fikk de gratis og fikk loddet de på. Målte de også og fant ut at begge var 10K Ohm.

 

Men dessverre så får jeg den ikke opp så jeg må sjekke litt mer. Grunnen jeg må ha den opp er å få ulåst hardisken som er på 160GB :( litt kjipt å miste begge. Skal gå over loddingen igjen på søndag eller mandag når jeg har tid ;)

 

Men takk for gode hjelpen Chris_p4_2.8@800 :)

Endret av Amundo
Lenke til kommentar

W00T :w00t:

 

Fikk litt tid idag før jeg skulle på jobb og fant ut at en bane på kretskortet var ødelagt og fikk laget en "bro" over feilen og fikk XBOX'en til å funke!

 

Nå skal jeg bare ta på modchippen igjen også låse opp disken og putte i en mindre ;)

 

Skal ta bilde av det senere ikveld slik at dere kan se hva som har vært problemet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...