Gå til innhold

PC til Counterstrike


Anbefalte innlegg

mårn..

 

skal kjøpe en pc som skal primært brukes til spilling. da fremst cs som krever en del. hva vil da være den optimale pc for dette bruk...helst under 10000,-

 

er ikke på jakt etter dyre toppmodeller men en bra kombinasjon av komponenter som fungerer veldig bra til dette bruk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
mårn..

 

skal kjøpe en pc som skal primært brukes til spilling. da fremst cs som krever en del. hva vil da være den optimale pc for dette bruk...helst under 10000,-

 

er ikke på jakt etter dyre toppmodeller men en bra kombinasjon av komponenter som fungerer veldig bra til dette bruk.

Får fint en pc som takler cs utmerket til under 6000 kr. ;) Btw, cs krever nesten null og niks :)

Lenke til kommentar

Hmm...

hovedkort : Gigabyte K8NS Ultra-939 nForce3 250

ATX/S-ATA/Dual-LAN/8ch-LYD/1394B/ kr 1050

 

Cpu : AMD Athlon 64 3500+ 2.2 GHz OEM

Socket 939 512KB cache "Winchester" kr 2300

 

Minne : Corsair TWINX512-3200LL DDR-DIMM 512MB

Kit w/two matched CMX256A-3200LL CL2 kr 1500

 

Skjermkort : Powercolor Radeon 9800 Pro 128MB AGP

DVI-I, TV-out Retail kr 1800

 

skjerm : Samsung 19" CRT SyncMaster 957MB sølv

1600x1200@75Hz, Dynaflat, TCO-03 kr 2300

 

hardisk :Maxtor 80GB IDE ATA/133 7200RPM

DiamondMax Plus9 2MB cache kr: 499

 

kabinett : Chenbro Gaming Box Orange/Sort m/vindu

u/powersupply kr 600 http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=2494

 

strømforsyning : Winner 400W strømforsyning m/PFC kr 250

 

Pris: 10198

 

alt fra netshop.no

Men da mangler du tastatur og mus da denne pcen her vil du få 100 fps konstant og den vil hvere døds digg og game cs med nesten samme som jeg har ;)

Lenke til kommentar
De ûber skilla CS l33tZor'ene trenger faktisk PC for over 8000 + skjerm for å spille i den gamle HL motoren.

 

For å kunne spille Counter-strike Source hjelper det ikke uanz hva du velger.

- kjøp det beste du har råd til!

 

Nothing er overkill for det djevelskapet...

hmm jeg har 100 fps nesten konstant i sourch jeg da :p

Lenke til kommentar

Herregud må dere være så kjiipe da?

Er det liksom ikke legitimt å spille CS?

Ikke alle prøver å imponere med sine pc egenskaper, noen vil bare ha en pc sånn at de kan spille spill og surfe littegrann.

Joda CS krever ikke allverden, men som noen andre har har sagt så er prisforskjellen mellom et socket A system og f.eks et socket 939 system større enn at det lar seg rettferdiggjøre med tanke på fremtidige oppgraderinger og TCO.

Et socket 939 system kan vel bygges for rundt 9000,- Muligens billigere hvis man har noen deler fra før (cd, dvd, mus, tastatur osv.)

Gushni bruk prisguiden du :thumbup:

Lykke til med spillinga, så sees vi på badass :cool:

Lenke til kommentar

Hva er det med å slakte folk som liker andre spill en dere selv da ? btw du som skreiv at en pc til 8000 for 3-4 årsiden funker til cs er litt på jordet.. jeg kjøpte min maskin for 3-4 årsiden for 17.000 og den holder ikke til cs 1.6 lengre(dvs med skjerm mus tastatur og alt, jeg kan fortsatt fint spille spillet men 100 fps fast er ikke aktuelt) og langt i fra til source så håper folk snakker av erfaringer og ikke bare prøve å få fram at cs er et fjortiss spill som ikke krever noe..

 

Amd xp1800, geforce4 ti4600, twinMOS 1024 pc 2700, msi kt3 ultra aru.

Btw : dere som ikke har spilt cs siden 1.6 kom ut bør bare ikke utale dere siden spillet krever mer en hva det gjorde med en gang det kom ut i 98 - 99 ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...