toman Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Hvilket program er best til å recorde når man spiller World of warcraft??
Zindre- Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 selv har jeg ikke prøvd, men har hørt at fraps er greit å bruke...
Jan Åge Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 (endret) Fraps funker fett. Edit: La til link Endret 8. desember 2004 av Jan Åge
uberhunter Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Tar ikke frapsfilmer sånn 1gb i minutter eller noe sånn? Skulle hatt noe slik som 'record' i CS, lagre en fil som tar bitteliten plass, eller ihvertfall ikke mer enn 100 mb på timen.. Finnes dette?
Zindre- Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Vet ikke, og tviler på at det er gratis. jeg har ikke brukt fraps, men 1GB i minuttet høres spinnvillt ut!
hinduuu Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Har frpas som jeg har betalt for, og filmene tar ikke 1gig per min. Snarere heller 70mb minnutet. Og harforsten mekka meg en litt gammel Film Filmen heter wow_movie(1).avi spiller heller ikke med char'n min, vær snill å ikke skirv noe kritikk osv hold dere on topic. ps: filmen er gammel og det var bare får å lære meg fraps + vegas
tacomodo Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Har frpas som jeg har betalt for, og filmene tar ikke 1gig per min.Snarere heller 70mb minnutet. Og harforsten mekka meg en litt gammel Film Filmen heter wow_movie(1).avi spiller heller ikke med char'n min, vær snill å ikke skirv noe kritikk osv hold dere on topic. ps: filmen er gammel og det var bare får å lære meg fraps + vegas Kul video! Ingen kritikk, bare ville si at det var morsomt å se litt mindre kamper enn 20stk som knaller smågrupper, eller fulle grupper som griefer single karer.
Tåkefyrste Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 (endret) Kul video det. Men hvordan iallverden får du til å kaste Pyroblast som om den var Instant Cast? Du kasta jo den på 0 time, og mens du løp.... Såvidt jeg vet så er det en 6 second spell. nevermind: filmen så gamlere ut en jeg trodde. Det der må jo være meget tidlig i betaen. Spørs om ikke mage var litt overpowered der ja. Endret 9. desember 2004 av apollox
hinduuu Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Det er spilt i us retiail - men ja pyroblast blir instant cast om du først bruker en spell du får om du bruker 20 points på arcane talent's (precense of mind)
Tåkefyrste Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 ah, skjønner. Jeg har ikke satt meg inn i Mage talents så dette var litt ukjent for meg. Bra utnyttelse av instant casten å kaste pyroblast da, det er vel den kraftigste magien i spillet (med tanke på skade) også tar den sinnsyke 6 sekunder å kaste (noe som er utrolig mye i forhold til andre magier)
toman Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Skrevet 10. desember 2004 hvilke program bruker dere når dere skal lage en film sånn som den undead mage filmen(den var top eneste som var bad var musikken var dårlige )
hinduuu Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 jeg brukte en registrert verson av fraps Du kan bruke den trialen som er på siden, men vet ikke hvor bra den er.
Kulor Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 jeg brukte en registrert verson av frapsDu kan bruke den trialen som er på siden, men vet ikke hvor bra den er. Jeg tror det står DEMO på hver side på toppen hvis du ike kjøper den
Kulor Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Men hvor mye koster det sånn ca å registrere det?
Keylar Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Vet ikke, og tviler på at det er gratis. jeg har ikke brukt fraps, men 1GB i minuttet høres spinnvillt ut! spinnvilt er det ikke
Omar Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 GameCam er jo også et alternativ... Fungerer bra det, men jeg har bare prøvd det i wcIII da.
Josten Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Jepp, gamecam er imo mye bedre enn fraps. Filene blir mindre og viktigst av alt at det bruker mindre ressurser. Dessuten er det helt gratis.
toman Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Skrevet 15. desember 2004 jaja greit nokk men det klicker jo hver gang eg starter det LOL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå