Gå til innhold

recording mens man spiller wow?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar ikke frapsfilmer sånn 1gb i minutter eller noe sånn? Skulle hatt noe slik som 'record' i CS, lagre en fil som tar bitteliten plass, eller ihvertfall ikke mer enn 100 mb på timen.. Finnes dette?

Skrevet

Har frpas som jeg har betalt for, og filmene tar ikke 1gig per min.

Snarere heller 70mb minnutet.

Og harforsten mekka meg en litt gammel Film

Filmen heter wow_movie(1).avi spiller heller ikke med char'n min, vær snill å ikke skirv noe kritikk osv hold dere on topic.

ps: filmen er gammel og det var bare får å lære meg fraps + vegas

Skrevet
Har frpas som jeg har betalt for, og filmene tar ikke 1gig per min.

Snarere heller 70mb minnutet.

Og harforsten mekka meg en litt gammel Film

Filmen heter wow_movie(1).avi spiller heller ikke med char'n min, vær snill å ikke skirv noe kritikk osv hold dere on topic.

ps: filmen er gammel og det var bare får å lære meg fraps + vegas

Kul video!

Ingen kritikk, bare ville si at det var morsomt å se litt mindre kamper enn 20stk som knaller smågrupper, eller fulle grupper som griefer single karer.

Skrevet (endret)

Kul video det. Men hvordan iallverden får du til å kaste Pyroblast som om den var Instant Cast? Du kasta jo den på 0 time, og mens du løp.... Såvidt jeg vet så er det en 6 second spell.

nevermind: filmen så gamlere ut en jeg trodde. Det der må jo være meget tidlig i betaen. Spørs om ikke mage var litt overpowered der ja.

Endret av apollox
Skrevet

Det er spilt i us retiail - men ja pyroblast blir instant cast om du først bruker en spell du får om du bruker 20 points på arcane talent's (precense of mind)

Skrevet

ah, skjønner. Jeg har ikke satt meg inn i Mage talents så dette var litt ukjent for meg. Bra utnyttelse av instant casten å kaste pyroblast da, det er vel den kraftigste magien i spillet (med tanke på skade) også tar den sinnsyke 6 sekunder å kaste (noe som er utrolig mye i forhold til andre magier) :)

Skrevet

hvilke program bruker dere når dere skal lage en film sånn som den undead mage filmen(den var top eneste som var bad var musikken var dårlige :p)

Skrevet
jeg brukte en registrert verson av fraps

Du kan bruke den trialen som er på siden, men vet ikke hvor bra den er.

Jeg tror det står DEMO på hver side på toppen hvis du ike kjøper den

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...