anon12234 Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Hello, Unfortunately the technical support department cannot give any information until it is officially released, we can only confirm that the final beta is scheduled for December. Please keep an eye on our websites for updated information: http://en.wow-europe.com/ ikke sikkert at beta kommer i desember altså
Zindre- Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Tror ikke den kommer i den nærmeste framtid, for å være helt ærlig
AndyG Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 (endret) [...]we can only confirm that the final beta is scheduled for December. ikke sikkert at beta kommer i desember altså Vel han bekrefter jo at final beta er planlagt til desember.. Endret 7. desember 2004 av AndyG
Icywiz Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Vi får satse på at den starter til romjula iallefall
Xoduz Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Det kan jo være at de ikke annonserer starten på Final Beta før dagen da det faktisk skjer... for å unngå at 100 000 (Et tall tatt rett ut fra min egen fantasi) prøver å mekke seg konto og logge inn 5 minutter etter at serverene åpner for det? Nå kommer sannsynligvis akkurat det til å skje uansett, da nyheten om at Final Beta "endelig har startet" kommer til å spre seg som ild i tørt gress, men...
Bad_Byte Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Jeg vil påstå at Blizzard har skade skutt seg selv, jeg klarer ikke å tenke meg hva som vil være den store forskjellen mellom EU (englesk)/UK retail og US retail, som krever at det må gå så lang tid mellom de 2 utgivelsene. Og Blizzard's "early 2005" kan fort bli "late 2005"
uberhunter Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 'Same time as US 2004.. eeh, I ment 05...'
apoxdigital Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 (endret) Jeg vil påstå at Blizzard har skade skutt seg selv, jeg klarer ikke å tenke meg hva som vil være den store forskjellen mellom EU (englesk)/UK retail og US retail, som krever at det må gå så lang tid mellom de 2 utgivelsene. Og Blizzard's "early 2005" kan fort bli "late 2005" Tysk og fransk. The law. javascript:emoticon('') smilie Endret 8. desember 2004 av apoxdigital
MindTooth Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Hei. Hmm, begynner å bli veldig skuffet på Blizzard hvis de ikke klarer å gi oss beta'n til gitt dato! Pluss at de ikke sier ifra hva som holder dem tilbake Men allikevel skal jeg spille WoW Mvh Birger
Zindre- Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Hmm, begynner å bli veldig skuffet på Blizzard hvis de ikke klarer å gi oss beta'n til gitt dato! Pluss at de ikke sier ifra hva som holder dem tilbake Det blir vanskelig siden de ikke har gitt noen dato. De har bare gitt en gang i desember... Men allikevel skal jeg spille WoW Dumt spørsmål men, hvem skal ikke?
zero_time Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Enten så prøver dei å unngå det rushet med registreringer med ein gong registreringa åpner, eller så begynner dei kanskje å bli usikre på om dei klarar å få klar i betaen i desember.. Og jo lengre tid det tar før dei kjem i gang med betaen, jo lengre tid går det vel før retail kjem. Eg håper no iallefall at dei klarar å få betaen klar i desember..
MindTooth Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Beklager, men formulerte meg selv litt feil! Mente hvis de ikke klarte å gi oss beta'n i desember, og final i januar, da blir jeg skuffet over Blizzard! mvh Birger
SkyMarshall Arts Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Er det ikke sånn at det kommer retail 6.januar 2005 da? Hørt det flere steder nå!
uberhunter Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Er det ikke sånn at det kommer retail 6.januar 2005 da? Hørt det flere steder nå! Hvor har du hørt dette? Uansett så er det bare rykter.. Blizzard har ikke publisert noen dato enda, ihvertfall ikke som jeg har fått med meg...
SkyMarshall Arts Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Er det ikke sånn at det kommer retail 6.januar 2005 da? Hørt det flere steder nå! Hvor har du hørt dette? Uansett så er det bare rykter.. Blizzard har ikke publisert noen dato enda, ihvertfall ikke som jeg har fått med meg... Nei jeg har absolutt ingen bevis, og ikke fant jeg det heller. Er bare flere kompiser som har sagt 6.januar, og jeg har egentlig begynt og interessere meg for dette NÅ! Men jeg skal høre med de jeg har hørt det av når de kommer hjem, så finner man jo fort ut om det er spekulasjoner eller fakta...
Zindre- Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Blizzard har ikke gitt ut noen info så det er 95% sikkert at det er spekulasjon
zero_time Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 6. Januar er høgst sannsynlig bare spekulasjonar. Blizzard har ikkje gitt ut nokon info om det. Når dei ikkje veit kortid dei kjem i gong med betaen, så blir det litt vanskeleg for dei å vite kortid realesen blir. Men når betaen har kommet i gang, så får vi nok indikasjonar på kortid sånn ca. at retail kjem.. Eg håpar at betaen kjem i gang før jule-ferien startar, slik at det blir WoW i jula..
World Of Warcraft Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Eneste grunn til at den er så "forsinka" er at tyskere og franskmenn ikke lærer skikkelig engelsk på skolen...
zero_time Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Eneste grunn til at den er så "forsinka" er at tyskere og franskmenn ikke lærer skikkelig engelsk på skolen... Ja.. Det er igrunn litt surt at vi må vente på at dei skal få spillet oversatt.. Men så slepp vi då til gjengjeld fransk og tysk i main-chatten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå