Gå til innhold

Kva for nettlesar bruker du?

Kva nettlesar bruker du?  

83 stemmer

1. 1. Kva nettlesar bruker du?

• Mozilla Firefox
      50
    • Mozilla
      2
    • Opera
      22
    • Konqueror
      4
    • Epiphany
      1
    • Galeon
      3
    • Links
      0
    • Lynx
      1
    • MSIE i Wine (Haha)
      0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Topic seier det meste. Er ei stund sidan det har vore ein slik "sjekk" no :cool:

Fint om ein moderator kan lage ein poll.

- Mozilla Firefox

- Mozilla

- Opera

- Konqueror

- Epiphany

- Galeon

- Links

- Lynx

- MSIE i Wine (Haha)

Fleire?

Sjølv køyrer eg Opera no. Pleier å bruke Firefox. Sidan eg bruker KDE no, og eg ikkje likar GTK-program i KDE, køyrer eg Opera. Er eigentleg veldig nøgd med Opera, og synes Opera slår Firefox på hastigheit.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sålenge man velger en annen theme i Firefox, er det vel ikke så ille å kjøre den i KDE? Standard-themet kan være gyselig (f.eks i Suse pga Keramik-theme. Han/hun som lagde det burde vært skutt :p )

Men jeg liker ytelsen i Konqueror og Opera. Bytter endel fram og tilbake mellom browsere.

Skrevet
Sålenge man velger en annen theme i Firefox, er det vel ikke så ille å kjøre den i KDE? Standard-themet kan være gyselig (f.eks i Suse pga Keramik-theme. Han/hun som lagde det burde vært skutt :p )

Men jeg liker ytelsen i Konqueror og Opera. Bytter endel fram og tilbake mellom browsere.

Jaja, køyrer tilogmed samme theme i GTK som QT, men eg likar det berre ikkje. Firefox startar gconfd osv, føler at det er eit GNOME-program :cool:

Skrevet

Jeg bruker Opera for tiden. Synes den er mere responsiv enn Firefox, og i tillegg så slipper jeg å installere masse plugins for å få den sånn jeg vil ha den. Sessions og søppelbøtta (ctrl+z) er genialt!

Opera passer godt inn i KDE og ;)

Skrevet
Jeg bruker Opera for tiden. Synes den er mere responsiv enn Firefox, og i tillegg så slipper jeg å installere masse plugins for å få den sånn jeg vil ha den. Sessions og søppelbøtta (ctrl+z) er genialt!

Opera passer godt inn i KDE og ;)

Opera er ikke åpen kildekode, og det er eneste grunnen til at jeg velger Firefox fremfor Opera.

Skrevet
Opera er ikke åpen kildekode, og det er eneste grunnen til at jeg velger Firefox fremfor Opera.

Det er litt synd det ja. Hadde Opera vært fritt så hadde alt vært perfekt, men jeg synes Opera er såpass bra at det får gå for denne gang ;)

Skrevet

før brukte jeg bare Opera i Slackwaren min, men så bytta jeg til Firefox på pc`ene mine så da må jeg vel bbytte til fierefox i Linux også tenker jeg :)

Gjest Slettet-df17e
Skrevet

Mozilla FireFox er tingen.. brukte Opera f0r.. men Firefox er nok best jah :thumbup:

Skrevet (endret)
Sjølv køyrer eg Opera no. Pleier å bruke Firefox. Sidan eg bruker KDE no, og eg ikkje likar GTK-program i KDE, køyrer eg Opera. Er eigentleg veldig nøgd med Opera, og synes Opera slår Firefox på hastigheit.

Jeg synes da absolutt at GTK kan se pent ut kjørende i et KDE/QT-miljø:

post-27-1102497874_thumb.png

Endret av gspr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...