Gå til innhold

Kidnappe Bill Gates!

-=Makaveli=-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heh, veldig glup tråd. Tror Gates er en av de veldig få her i verden som eier et Black AMEX kort, eller i hvertfall har muligheten til å ha det. Men Gates er en god mann, han gir bort massevis av penger hvert år.

Dessuten vil det alltid være slik at den vestlige verden lever i skyhøy luksus i forhold til resten av verden. Ulanda blir pressa ned og holdes på det nivået de er på helt bevisst, hadde det ikke vært for den vestlige verdens mulighet for å produsere ting dritbillig i disse landa hadde ikke økonomien fungert.

At alle får likt, les kommunisme, funker ikke.

Skrevet

At alle får likt, les kommunisme, funker ikke.

joda, i teorien fungerer kommunismen helt perfekt, den har bare ikke regnet med alle menneskers egoisme og grådighet....

Skrevet
...Og gates har sagt at mesteparten av pengene hans skal gå til veldedig formål når han dør. Barna må klare seg med "bare" 90 mill hver.

:)

Husk at det er veeeldig lite når vi snakker om Bill Gates da...

Skrevet

sosohal aka cyduck jeg er ikke en av de syke mennesekene du tror jeg er. Har heller ikke tenkt å kidnappe Billy, han er en snill mann :yes: Jeg vet også at han gir bort mange millioner til gode formål. Men hva om jeg fikk lyst til å kidnappe deg da? :tease: Nejda tuller bare :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...