Gå til innhold

Komplett.no dårlig butikk - personlig mening.


Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg handla engang hos komplett.no

En western digital raptor 37,5g , 10000rpm.

Disken kostet 1000kroner.

 

Disken er jo selvsagt en s-ata disk. men da jeg satt i s-ata kontakten så knakk plastik "beskyttelsen" rundt metallet inni selvet kontakt tingen. (dårlig forklaring.)

Så komplett var kjempe greie på mailer osv. Men når det kom til stykke så sendte de disken i retur!

 

Det sto i en lapp "for dårlig pakket".

Men jeg hadde tidligere spurt han i komplett, om åssen jeg skulle pakke den.

Han sa det å det osv. han sedte en gul pakke.

Jeg la disken i den og sendte den.

Er det da min feil for at den er for dårlig pakket? Jeg burde jo selvsagt pakket den bedre etter omstendighetene, men fulgte instrukser.

Det endte med at komplett.no ikke ville svare på mailer mer, (svakt etter mitt syn)

å jeg ga disken til min venn..

 

Fordi jeg sa at hvis han fant en lapp med mitt navn, så fikk han den... Idiotisk av meg. Jeg er fortsatt sinna over han (sorry m8) for det er ikke sånn en kamerat burde oppføre seg.

 

hehe ganske mye dårlig skrevet her. Unnskylder.

Mvh Stian_A

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hehe ganske mye dårlig skrevet her. Unnskylder.

Mvh Stian_A

Hei,

 

Begrenset hva man forlanger av en 14 åring!

 

Denne post er total ubrukelig :thumbdown:

 

Du er ikke gammel nok til å handle på Internett/oppkrav og ikke gammel nok til å administrere dine egne tjente penger.

 

Kanske du sku la andre om det med data - da det ikke virker som om du har så mye peiling på data.

EDIT: PS. En tur gennem din posthistorik bekrefter dette.

 

Mvh

Kimmer

Endret av Kimmer
Lenke til kommentar

La det være litt takhøyde her!

 

Om han mener han har fått dårlig behandling skal man ikke "trakasere" han pga en "dårlig" forklaring. Kan hande han hadde pakket disken ihenhold til det Komplett ba han gjøre!

 

Stian_A - gidder du å forklare litt bedre hvordan du pakket disken inn?

 

 

Bedre å ha litt god tone og ikke gjøre narr / komme med "spydige" kommentarer!

 

Hilsen meg :)

Lenke til kommentar
..men over til grunnen han sendte inn denne disken.

Er det ikke et kjent faktum at de S-ATA kontaktene av og til kan knekke lett ?

Synes å ha lest andre plasser her på forumet om flere som syntes dette, da de opplevde det samme som trådstarter.

S-ata kontakten knekker lettere en IDE kontakten, men jeg fikk da ny hdd av Komplett når jeg ødela en IDE kontakt. Men jeg er kansje overbeskyttende og pakket inn hardisken i x antall lag bobleplast før jeg dyttet den i en norgespakke :!:

Lenke til kommentar

For det første er du ukyndig og ødelegger harddisken ved installasjon (ikke komplett sin feil) ergo du har i utgangspunktet ikke krav på ny disk. Men komplett er snille og lar deg sende disken inn så de kan se på den. De sender deg til og med embalasje.. Du putter disken direkte i den gule konfelutten, uten antisk pose (ikke komplett sin feil). Og får den tilbake igjen fra komplett.

 

Så gir du bort harddisken din til en kamerat? det er heller ikke komplett sin feil..

 

Hmmm.. kan ikke se at komplett har gjort noen ting galt her jeg..

Lenke til kommentar

Vel, alle har vel rett til å klage. Jeg sliter selv med Komplet for tiden, et harddisk bytte av en disk til 2000kr som ikke går som det skal (blir ignorert til tross for god pakking, alle referanser vedlagt, og bekreftelse før sending). Man blir frustrert og taper en god del penger på slikt.

Lenke til kommentar

La nå gutten få forklare hvordan han pakket inn disken før dere trekker konklusjoner her.. Men uansett, hvis du knekker noe når du setter i kontakten er det ærlig talt din egen feil, og jeg tviler på at Komplett er forpliktet til å erstatte disken. Det ser tvert imot ut som de har utvist god service ved å vise seg behjelpelige til dette. Og hvor kom kompisen din inn i bildet? :dontgetit:

Endret av Rikky
Lenke til kommentar

#Fjernet#

Du er selv ansvarlig for ting du ødelegger, slutt å bitche på Komplett #fjernet#

 

Cheers!

 

Flyby

 

# Å kalle folk slikt du gjorde her er helt poengløst, og stiller dermed til og med i et par klasser over annet møl en finner omkring på forumet. Skjerpings! Mvh ponke #

Endret av ponke
Lenke til kommentar

Synes noen av dere er litt krasse i kritikken. Det at kontakten knakk kan også være at den har vært delvis knekt i forsendelsen og ved innsetting av plugg var det som skulle til for å knekke den helt. Altså dette kan derfor gjenspeile seg som en dårlig pakket forsendelse fra Komplett eller kanskje de har mistet den i gulvet før forsendelse?

 

Er harddisken kjøpt etter ny kjøpslov er det opp til komplett å bevise at det ikke var noe galt ved harddisken før forsendelsen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...