Gå til innhold

Flosshatt og stokk?


Gjest Slettet+1242

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+1242

Hei.

Først vil jeg si at jeg ikke hadde peiling på hvor jeg skulle poste dett, så jeg fyrte på her :p

 

På torsdag er det skoleball på skolen min, og jeg planlagte flosshatt og stokk/ eller "kjepp" om du vil.

 

Jeg bor i bergen, og med tanke på at det er ganske kort tid til ballet (2 dager ja ;) ) er bestilling fra internett desverre uaktuelt :ermm: .

 

Så jeg lurer på om det er noen av dere som kansje viste noe...det hadde vært frekt om stokk'en/kjeppen var litt "pimp"/eller "fresh" :p

Hode/kule av noe i gull (eller gullfarge)

 

tusen takk... (må forresten spøøre papa'en om han har noe i den duren.. :thumbup: )

 

Om det var noen stedere jeg kunne få kjøpt dette var jo selfølgelig spørsmålet ;)

Endret av Slettet+1242
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+1242
Her i tønsberg har vi en butikk som selger alt fra LOTR sverd til soft guns, "sexy undertøy" og plast jallamekk... har ikke en sånn butikk i bergen også da? :)

hmm...hva heter denne butikken? vi har en butikk som selger alt muligt ja...men vet ikke helt om flosshatter og gåstokker....hmmm...jeg får ta en titt...

Lenke til kommentar
Her i tønsberg har vi en butikk som selger alt fra LOTR sverd til soft guns, "sexy undertøy" og plast jallamekk... har ikke en sånn butikk i bergen også da?  :)

hmm...hva heter denne butikken? vi har en butikk som selger alt muligt ja...men vet ikke helt om flosshatter og gåstokker....hmmm...jeg får ta en titt...

husker ikke hva den heter men tror ikke det er noen skjede.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242
Sjekk loppemarkeder, bruktsjapper o.l. Har du noen besteforeldre eller kjenner noen andre i den eldre garde? Hør med de også

det var en super ide, men har desverre ikke tid til å leite etter loppemrkeder(stor naturfagprøve i morra), og bruktsjapper har eg ingen aning om hvor jeg kan finne...mormor,besten ,farmor og ca alle andre "gamle" i familioen min bor i Ålesund som er ca 8 timer kjøring :thumbdown: .

den eneste jeg vet som har er faren til en kompis, og han tørr jeg rett og slett ikke spøøre :no:

Lenke til kommentar
Sjekk loppemarkeder, bruktsjapper o.l. Har du noen besteforeldre eller kjenner noen andre i den eldre garde? Hør med de også

 

det var en super ide, men har desverre ikke tid til å leite etter loppemrkeder(stor naturfagprøve i morra), og bruktsjapper har eg ingen aning om hvor jeg kan finne...

Du kan vel finne en rett over Bergen Bowling Center - rett før du kommer til Grieghallen.

Lenke til kommentar

Her er et bilde av meg fra juleballet i går. Er ikke førnøyd med det, ser ut som tennene mine henger enda mer på tørk enn de allerede gjør. Men har hvertfall planer om å gå sånn (med en egen hatt, dette var hatten til bestefaren til en kamerat som også var der), så hadde det være kult med en stokk også :)

post-58-1102539486_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Frekkas: ???

 

Bruktbutikker skal visst nok være veldig aktuelt, men jeg vet stort sett bare om FreTex, noen som vet om andre her i Bergen?

Kan jo svare selv om det kanskje er litt for sent.

 

Brukthuset..stor sjappe.

Den ligger rett før Bergen Bowling Senter (om man kommer fra Danmarksplass).

Dvs rett over gaten fra Sats, og rett nedenfor universitetet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...