Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ekstremt stygge rånebiler


Anbefalte innlegg

Biler er som alt annet her i verden, smak og behag.. Selv har jeg en stor forkjærlighet for vw og audi! Mens forholdet til mercedes er sånn passe greit.. og deretter er det langt til noe annet merke jeg synes noe om.. kanskje saab på neste plass der. Alle de 4 merkene er merker jeg har hatt -maaange- timer bak rattet i, har biler jeg finner meg til rette i.. Bmw f.eks finner jeg meg overhode ikke til rette i, og er dermed en bil jeg ikke liker spes godt.

 

For å nevne det med trimming av tyske biler, så vil jeg si at de er ikke så vanskelig å trimme, de går godt, og de får grom lyd, SÆRLIG audi sin 5'er :love:

 

Men alt er jo smak og behag.. personlig liker jeg ikke riskoker, mest fordi 95% av dem som har det, kjører rundt med snaut 100hk og 5" loffsteker bak, og tror dem har en bil som går bra. Bmw har jeg og litt i mot av samme prisipper.. de fleste av oss har vel sett en eller fler bmw 316 "M3" ? Med en sjåfør som omtrent TROR han kjører en m3 og PRØVER å kjøre fra gud og hvermann.

 

men nok offtopic..

 

Å dra frem stygge rånebiler er faktisk noe jeg står overå gjøre her, av den enkle grunn at det stikker i sjelen å se hvordan folk klarer å ødelegge biler som ellers kunne blitt pene :cry:

 

Magnus

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Hallo i luken..

 

Kan noen forklare hvorfor det stod passat på deler som Audi hadde putta i en A6 som familien hadde?

 

Hva er definisjonen av en unik bil...? Finnes mange som bruker samme plattform for bilene ja, men er STOR forskjell på å låne litt her og dele plattfor enn at bilen faktisk inneholder stort sett like deler. Audi igjen putter jo sine plastikk deler i Lambo...billige audi deler i en bil til over millionen...nei takk. Men når man i en A6 bruker plattform og masse deler fra passat kan man vel ikke lenger definere det som en unik bil.

 

Audi er og blir en dyr VW etter min og manges mening, på samme måte som lexus er en dyr toyota.

 

Men nå har vi vel kanskje sporet litt vel mye av...

lexus og toyota :dribble: supra na motoren i en av lexusene tror jeg

men skal man ha BIL heter det seff Plymouth Hemi Cuda `70

Lenke til kommentar

du som skrev dette. har du noen forklaring/fakta og komme med :hmm:

 

liker japanske biler, de har mye høyere kvalitet og levetid og det koster ikke 1mill for en stasjonsvogn...

 

 

 

 

hvor har du det i fra? er i 2005 nå. ikke 1970. ang kvalitet så ligger nok ikke

japanerne noe i forveien på bilene sine. men ang comfort er det viden kjent at tyskerne tenker mye comfort og kjøreglede på bilene sine. derfor opp i millionklassen da vettu.

 

kan ikke sammenligne en ny japse til 300000kr og en audi til 1mill.

ta deg en tur med den audien, og du vil aldri mer sammenligne disse bilene.

 

blir det samme som å sammenligne en bil til 30lappa og 100lappa.

 

bmw har vunnet pris for beste motor flere år nå så.........shit deg på leggen.

Lenke til kommentar

slapp av du a... japser er rett og slett overlegne når det kommer til biler...

sånn er det bare... jeg ville mye heller hatt en honda accord, den nyeste stasjonsvogna der enn en audi A6

 

tyske biler er så dassete og snobbete å kjøre... og setene i audien er ikke av noe høyere kvalitet enn de i hondaen... jeg vil faktisk prestere å si at det er bedre å sitte i en ny accord enn en ny A6...

 

så shite på din egen legg... kølle...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...