Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ekstremt stygge rånebiler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Definisjonen av en fet bil er jo forskjellig for alle.

 

Riktignok skjønner jeg ikke helt hva som er pointet med monstervinge, enorm potte eller blodsenka bil når det ikke har noen funksjon. Kule felger som passer bilen, tona ruter + litt små detaljer holder lenge.

 

Bruk penga på noe bedre enn vinge som hører hjemme på fly...BMW M5 trenger ikke vinge og den er god for mer enn alle bmwene som ruller rundt med monstervinge. Drit i effekt annlegg, høres kanskje kult ut, men ikke fullt så fett å bli frakjørt av en Freelander m/ 1,8L når bilen din høres ut som en sportsbil..

 

Folk får gjøre hva de vil for min del, men syns det farten skal stå i stil til resten av bilen;) Personlig liker jeg litt annonyme raske biler.....V70R, E55 Brabus osv står på lista over drømmebiler(merca er god for over 300km/t, uten at vanlige folk kan se det lett..).

 

Bmw M5 er ikke M5 uten motoren/farten/kjøre egenskapene.....(for å sette det litt på spissen..finnes andre mer realistiske eksempler jeg ikke orker å nevne..)

Lenke til kommentar

Enig der... Men det gjør en del med selvtilliten og stoltheta og ha "stilig" lyd, senka bil osv.. Noen liker jo senka bil fordi du får bedre kjøreegenskaper og bilen blir betydeligere stivere. Men da er det kanskje fetere og ikke senke men heller ha på noen fete hjul :D

 

Likte forresten den varebiln.. Trekker sykt med oppmerksomhet...

Lenke til kommentar
Definisjonen av en fet bil er jo forskjellig for alle.

 

Riktignok skjønner jeg ikke helt hva som er pointet med monstervinge, enorm potte eller blodsenka bil når det ikke har noen funksjon. Kule felger som passer bilen, tona ruter + litt små detaljer holder lenge.

 

Bruk penga på noe bedre enn vinge som hører hjemme på fly...BMW M5 trenger ikke vinge og den er god for mer enn alle bmwene som ruller rundt med monstervinge. Drit i effekt annlegg, høres kanskje kult ut, men ikke fullt så fett å bli frakjørt av en Freelander m/ 1,8L når bilen din høres ut som en sportsbil..

 

Folk får gjøre hva de vil for min del, men syns det farten skal stå i stil til resten av bilen;) Personlig liker jeg litt annonyme raske biler.....V70R, E55 Brabus osv står på lista over drømmebiler(merca er god for over 300km/t, uten at vanlige folk kan se det lett..).

 

Bmw M5 er ikke M5 uten motoren/farten/kjøre egenskapene.....(for å sette det litt på spissen..finnes andre mer realistiske eksempler jeg ikke orker å nevne..)

vil bare neven at å senke en bil har desverre eganskaper som går inn på grep på veien osv..

 

stor vinge er ikke fint, men kan være praktisk vist en kjører på bane..

Lenke til kommentar
Definisjonen av en fet bil er jo forskjellig for alle.

 

Riktignok skjønner jeg ikke helt hva som er pointet med monstervinge, enorm potte eller blodsenka bil når det ikke har noen funksjon. Kule felger som passer bilen, tona ruter + litt små detaljer holder lenge.

 

Bruk penga på noe bedre enn vinge som hører hjemme på fly...BMW M5 trenger ikke vinge og den er god for mer enn alle bmwene som ruller rundt med monstervinge. Drit i effekt annlegg, høres kanskje kult ut, men ikke fullt så fett å bli frakjørt av en Freelander m/ 1,8L når bilen din høres ut som en sportsbil..

 

Folk får gjøre hva de vil for min del, men syns det farten skal stå i stil til resten av bilen;) Personlig liker jeg litt annonyme raske biler.....V70R, E55 Brabus osv står på lista over drømmebiler(merca er god for over 300km/t, uten at vanlige folk kan se det lett..).

 

Bmw M5 er ikke M5 uten motoren/farten/kjøre egenskapene.....(for å sette det litt på spissen..finnes andre mer realistiske eksempler jeg ikke orker å nevne..)

vil bare neven at å senke en bil har desverre eganskaper som går inn på grep på veien osv..

 

stor vinge er ikke fint, men kan være praktisk vist en kjører på bane..

En ting er lovlig senking som gjør bilen bedre, en HELT annen ting er senke for å senke....når man omtrent subber i asfalten på flat mark er det å gå litt langt.

 

Styling som passer bilen(felger og hele pakka), senking som ikke bare er for å senke og GOD lyd(ikke nødvendigvis høyest, ville heller lagt pengene i å få bort resonans i bilen, dempe og velge kvalitet fremfor Watt som spiller ræva)

 

Selvfølgelig kan en vinge hjelpe på bane, men vinge som er større enn hva man putter på bilen som passerer 380km/t har vel strengt tatt liten effekt på en bmw 3 serie... :p

Impreza STI og Evo har vinger som passer til bilen og imaget...

 

 

En mørk V70R, 2stk tusenmetere, sota ruter, antenner for DAB, gsm og gps på taket; den kunne skremmt MANGE... :p

Lenke til kommentar
Taviren Skrevet 06/12/2004 : 11:19

  Enig der... Men det gjør en del med selvtilliten og stoltheta og ha "stilig" lyd, senka bil osv.. Noen liker jo senka bil fordi du får bedre kjøreegenskaper og bilen blir betydeligere stivere. Men da er det kanskje fetere og ikke senke men heller ha på noen fete hjul

Er det seriøst..? Da er det jo bedre å bruke pengene på psykologhjelp og få tatt problemene ved rota. Isteden for å tvinge seg til å kjøre rundt i noe stygge greier med forringede kjøregenskaper som hopper og spretter med masse bråk fra eksosen... :p

Syns jo fosjåvidt bilen til "Ezekiel" i såfall vitner om meget god selvtillit da.. :D

Lenke til kommentar
Syns jo fosjåvidt bilen til "Ezekiel" i såfall vitner om meget god selvtillit da.. :D

Bildet lyver, har nå fjernet det halve opelmerket i grillen, bøyd til pusseren på lykta slik at den ikke står på "halv 12" og fått en nett liten eksoslekkasje. Har da "gromlyd" jeg også :tease:

 

Ontopic: Syns ikke de bilene i første post er rånebiler. For meg er rånebil, sota (les: svarte) ruter, terninger, baum og kappa fjærer. Samt en liten to-etasjes vinge og grøftlys av typen som skrues på under fangeren (ikke originale) og tre (hvorfor skal alle ha oddetall?) 1000-metere i grillen.

 

Bilene som er avbildet kvalifiserer mer til "feilstyla" riskokere

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...