Gå til innhold

Hvem har gått over til CS : Source ?

Spiller du CS: S nå?  

129 stemmer

1. 1. Spiller du CS: S nå?

• Jeg spillte CS 1.6 før og spiller CS: S nå
      35
    • Jeg spillte CS 1.6 før og spiller det fremdeles
      57
    • Jeg spillte _ikke_ CS 1.6 før, men spiller CS: S nå
      37

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spelte på ein spansk server i dag, og av ein eller annan grunn var det ikkje mulig å mute folk...måtte til slutt skru av heile lyden..f**** irriterande. CS:S er eit sånn spele-eit-par-timar-i-løpet-av-ei-veke-og-bli-lei :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg tror fasiten på dette spørsmålet er ganske enkel. Slik jeg ser det i alle fall.

Jeg vil tippe at de som tidligere spilte CS 1.6 kun for moro skyld, ingen klan (les: seriøst klan), da kun public, har gått over til CS:S.

De som derimot har en klan, tar spillet litt mer seriøst og prøver å nå et mål, de vil fortsette med CS 1.6.

Endret av XoRc
Skrevet

Stoppet å spille CS for 4år siden, da grafikken ble utdatert.. men spiller nå CS Source når jeg får tid. CS Source er mer realistisk og endelig kan CS spilles uten at du blir kvalm av grafikken.

Skrevet
Jeg tror fasiten på dette spørsmålet er ganske enkel. Slik jeg ser det i alle fall.

Jeg vil tippe at de som tidligere spilte CS 1.6 kun for moro skyld, ingen klan (les: seriøst klan), da kun public, har gått over til CS:S.

De som derimot har en klan, tar spillet litt mer seriøst og prøver å nå et mål, de vil fortsette med CS 1.6.

som jeg sa.. bare med litt andre ord..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...