Gå til innhold

Mitt fantasi spill, deres ?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Tenk dere et spill der dere kunne gjort absolutt alt.

Spillet var så realistisk at omtrent halve verden hadde sitti å spilt det.

Da mener jeg alt, du kunne fly - kjøre bil, gå inn i alle mulige hotell og hus osv osv som finnes.

Dette spillet ville vel ha tatt en 20 år å lage eller noe, hvis de hadde brukt source motoren.

Det var flight-simulator når du fløy.. altså helt realistisk.

Du kunne blitt tatt i fengsel for ca 2 år, med ekte tid.

Du måtte rømme, og vært eneste fengsel hadde en rømmemulighet.

Klarte du ikke det, måtte du starte på nytt.

Du starter som en ti-åring hos en fattig familie i afrika. Skaffe seg penger, flytte og skaffe seg jobb og familie.

Bli en suksessrik person, eller bare en slask som spiller pc hele dagen ?

Det hadde jo selfølgelig hatt en aldersgrense på 20++, når det kommer til seksuelle metoder i spillet (absolutt alt).

Det er jo en drøm, sikkert ikke bare jeg som har tenkt på dette.

En drøm som aldri blir virkelighet :p

Nevn deres fantasi spill...

Endret av jhj
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nova Logic hadde basisen for noe lignended før med Nova World.

De gamle fly simulatorene dreres, F22 Ligthning og endel andre av dem, kunne spilles move hverandre på nova world. Alle simulatorene de gav ut på den tiden som brukte vanlig polygon grafikk kunne fungere mot hverandre.

Bare synd at spillene som foregikk litt næremere bakken, Armoded Fist (tank simulator) Delta Force serien og Comanche alle brukte Voxel grafikk, og derfor satte en stor hindring for muligheten til at også disse ville kunne fungere i denne sammenhengen.

Men å bassere et spill ala det som er nevnt tidiligere her, der alt er mulig, ville ikke ta så lang tid å komme i gang med, dersom det var modulbassert slik som det opprinnelige Nova World.

Først få igang en verden med Basisk fysikk for de første modulene du legger inn.. Det være seg Fly simulator del, FPS, or what ever. Med basisk fysikk mener jeg ikke enkel, men legg inn alt det som trengs for at de modulene du legger inn først skal være ektest mulig. Ikke ta alt over en kam, da ville du aldri bli ferdig med føreste del engang. =)

Kunne vært litt gøy om noen startet no slikt. =)

Hrat.

Skrevet (endret)

Online spill med EN server i hele verden og flere titall milioner brukere. (koster ikke penger)

Så kan man svømme, fly og få poeng for og bli bedre. Gå på skole.

Sånn mix mellom Americas Army, Gta:SA og Morrowind der du velger om du skal ha 3. eller 1. person.

Du skal seff få jobber. Og må jobbe der slik som normalt. Som en værdags simulator. 1 time skal være rundt 1 time. Og Grafikken skal være ganske bra.

Om 20år skal det gå an stille alle 5miliarder menneskene som spiller spillet på en plass uten at det hakker fordi da har alle bra datamaskiner (sier ingen ting om spillet utenom at det ikke skal være gravstor grafikkmotor)

Men det fengsel greiene at man må sitte inne 2 år ordinær tid?

Det blir bare for tåplig, vedder på at folk gir opp om de kommer i fengsel. Ingen gidder vente så lenge bare pga et spill.

Endret av MeSa
Skrevet
Online spill med EN server i hele verden og flere titall milioner brukere. (koster ikke penger)

Sånn mix mellom Americas Army, Gta:SA og Morrowind der du velger om du skal ha 3. eller 1. person.

Du skal seff få jobber. Og må jobbe der slik som normalt. Som en værdags simulator. 1 time skal være rundt 1 time. Og Grafikken skal være ganske bra.

Om 20år skal det gå an stille alle 5miliarder menneskene som spiller spillet på en plass uten at det hakker fordi da har alle bra datamaskiner (sier ingen ting om spillet utenom at det ikke skal være gravstor grafikkmotor)

Det blir bare for tåplig, vedder på at folk gir opp om de kommer i fengsel. Ingen gidder vente så lenge bare pga et spill.

Du vet at det du beskriver er den virkelige verden? Men jeg får en slags følelse av at det var hele poenget. :p

Skrevet

Du vet at det du beskriver er den virkelige verden? Men jeg får en slags følelse av at det var hele poenget. :p

Trur jeg hadde hakket litt om jeg hadde sett 5miliarder mennesker forran meg :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...