Gå til innhold

Julekalender 2004 - dag 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Glimrende ! Satt til halv 4 i natt å trykket f5 og var sikker på at det skulle være utsolgt når jeg våknet i dag. Men nei! :thumbup:

Det gjorde jeg også. Ikke på grunn av det gode tilbudet, men pga gleden om å få en ny mus.

 

 

I og med at jeg skulle ha 3 ting klikket det alltid en eller annen plass i prosessen.

 

Ser at de har samme problemer nå.

 

:thumbdown:

 

Netshop burde seriøst vurdere forholdet sitt til de som har satt opp webshopen.

Lenke til kommentar
Glimrende ! Satt til halv 4 i natt å trykket f5 og var sikker på at det skulle være utsolgt når jeg våknet i dag. Men nei!  :thumbup:

Det gjorde jeg også. Ikke på grunn av det gode tilbudet, men pga gleden om å få en ny mus.

 

 

I og med at jeg skulle ha 3 ting klikket det alltid en eller annen plass i prosessen.

 

Ser at de har samme problemer nå.

 

:thumbdown:

 

Netshop burde seriøst vurdere forholdet sitt til de som har satt opp webshopen.

Ja den #%&"! nettbutikken vår fungerer skrekkelig dårlig om dagen, og i dag har vi også hatt en rekke problemer med Visa-betalingen (20-40% av ordrene med kortbetaling går ikke i mellom). De som lager nettbutikken for oss skal inn på teppet på mandag, de påstår at alt fungerer som det skal og det vet jo mange av oss at ikke stemmer. Hadde derfor satt pris på om noen av dere som har hatt problemer med å bestille de siste dagene forklarte problemet kort på en mail og sendte til meg på [email protected], så har jeg litt materiale å vise disse på mandag. Helt frivillig selvsagt, hadde bare satt pris på mest mulig å "slå i bordet" med slik at de innså at det faktisk er problemer.

 

Beklager ulempene dette har medført for dere, skal love dere at vi jobber på spreng med å løse dette, vi skal jo liksom leve av disse ordrene vi :cry:

 

Mvh Svenn-Aage, Netshop

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...