Gå til innhold

Julekalender 2004 - dag 4


Anbefalte innlegg

OM netshop er innom denne tråden

 

 

Hvor mange mus solgte dere egentlig?, må ha vært en del :thumbup: , etter som jeg kan se er det 150kr avslag, på et produkt til 550kr er det mye.

Egentlig så er det vel litt sånn "forretningshemmelighets-greier" det der, men det er jo jul og greier så vi kan vel fortelle det :D

Vi solgte ganske nøyaktig 200 mus, noe vi er godt fornøyd med. Tror faktisk vi hadde solgt enda flere om ikke nettbutikken hadde vært nede en god stund, men uansett så er det ett solid antall. Vi er jo fremdeles en liten nettbutikk i forhold til f.eks. Komplett, MPX og PS m.fl., og er veldig glad for det salget vi kan få ;) Så takk for ordrene gutter og jenter !

 

Mvh Svenn-Aage, Netshop

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
siden dere er i desember kan dere jo gi gratis frakt, det trekker mange kunder  :whistle:

Helt enig.. av en eller annen merkelig grunn så trekkes jeg mot nettbutikker som har gratis frakt. (selv om komponentene ellers kanskje ikke har de laveste prisene i verden)

 

det er liksom noe "surt" med fraktpriser :yes:

bedre å betale 400 kr uten frakt til en butikk, enn 300 kr til butikken og 100 kr til posten :roll:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

da ligger jeg enda bedre an enn deg simalarion! ;=)

 

jeg bestillte musa med Visa kort, fikk selvfølgelig en feilmelding når jeg betalte og ingenting er regisrert hos Netshop men registrert på bankortet :(

 

så gjør meg klar til en runde med mailutveksling til kundesupport...

Endret av Slettet-qfohT7
Lenke til kommentar

Med on the fly kan du fikse sens in-game etc, ved å trykke inn en sideknapp pluss scrollehjul el no i den duren..

 

ser ikke helt nytten av slike fjas-ekstra greier men...

 

irriterende uvant enkelt å trykke på knappene.. men kan ha noe med at jeg er vant med en logi dual opti klump på 3 kg.

Lenke til kommentar

Er det noen som har klart å sette opp tommelknappene slik at de fungerer som fremover/bakover i browsere på noen fornuftig måte? Jeg fikk det til ved å sette opp macro for fremover (alt + høyre piltast) og å binde bakover til backspace, men det er ikke veldig praktisk i spill. Der er det ikke helt hendig at fremre tommelknapp trykker alt + høyre piltast. Noen med en bedre løsning?

Lenke til kommentar
Er det noen som har klart å sette opp tommelknappene slik at de fungerer som fremover/bakover i browsere på noen fornuftig måte? Jeg fikk det til ved å sette opp macro for fremover (alt + høyre piltast) og å binde bakover til backspace, men det er ikke veldig praktisk i spill. Der er det ikke helt hendig at fremre tommelknapp trykker alt + høyre piltast. Noen med en bedre løsning?

Vet. Har prøvd å få til det samme jeg også, men endte opp med det oppsettet som du hadde.

Må si det er digg å bla seg frem og tilbake med tommelen, spesiellt i Opera :love:

Endret av Claw
Lenke til kommentar

Denne razer musa er den beste jeg har prøvd i mitt liv.

Litt uvant i begynnelsen ,hadde likt den bedre uten knappene på venstre side.

kan slå av funksjon ,men musa hadde vært bedre å holde i uten den.

 

den er bare helt RÅ i spill, :dribble:

 

netshop fikk inn 79000kr av oss da, tross alt tilbudet.

Endret av War
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...