Gå til innhold

Half Life the movie?


Anbefalte innlegg

Lol begynn å sloss!!

 

Hmm...Men det med den romansen så trenger jo ikke egentlig filmen å omhandle det som skjedde i HL2 da!

I enern så var det jo ingen kvinnfolk med...

Virkeligjøre det gordon gikk gjennom i black mesa på film må jo ha blitt sinnsykt kult...=)

må ikke nødvendigvis være HELT etter spille heller, da det kunne ha blitt kjedelig siden de fleste har spilt spille å vet hva som skjer til enhver tid...

Men vis de hadde gjort noe alla Resident evil filmen...(den første)

var ingen spesiell romanse der heller...?!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men, Gordon SKAL jo ikke snakke! Det ville jo bare bli teit! Og jeg vil jo heller ikke ha en tredjepersonsvinkel på Gordon! Da er det jo ikke Half-Life lenger!

 

Ha ser for meg en film for døve der ingen snakker gjennom hele filman å man aldri får se hovedpersonen... :!:

Han og handlingen blir bare hintet til via døve-tolken i en rute oppe i høyre hjørne. (aka. NrK1)

Lenke til kommentar
Men, Gordon SKAL jo ikke snakke! Det ville jo bare bli teit! Og jeg vil jo heller ikke ha en tredjepersonsvinkel på Gordon! Da er det jo ikke Half-Life lenger!

 

Ha ser for meg en film for døve der ingen snakker gjennom hele filman å man aldri får se hovedpersonen... :!:

Han og handlingen blir bare hintet til via døve-tolken i en rute oppe i høyre hjørne. (aka. NrK1)

Men dere skjønner hva jeg mener! Jeg har ingenting imot en film som er BASERT på Half-Life! Men en film som skal VÆRE Half-Life synes jeg blir rimelig teit da!

 

(men det er bare min mening!)

 

Mvh Audun Hagen

 

(uansett hadde det jo bare vært Gordon som ikke kunne snakke da! :p )

Lenke til kommentar

Joda, film basert på HalfLife er jo tøft det. Bare man greier og beholde sjarmen med det. Freeman må absolutt ikke involveres i noe romantisk, det har ingenting med spillet og gjøre. Men kampen mot Aliens/Evil Corporation er jo en fet combo. Har muligheter det der. Bare å gi moroa til Ridlet Scott det ... så blir nok dette bra.

 

Vil dessuten se James Cameroon lage "Starcraft" :thumbup:

Lenke til kommentar
Vil dessuten se James Cameroon lage "Starcraft"  :thumbup:

:yes: Reinspikka action... Masse stilige klisje replikker som er med i enhver god action film :love:

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaah :love:

Det hadde gjort verden et bedre sted.

Skikkelig episk Hollywood-produksjon med Terrans, Zerg og Protoss.

Helst med en stor muskelbunt med sigar som flammekaster mann, Å en feit en jævel til å kjøre tanks... ;)

 

Så plusser man på med masse machinegun action vs Zerg :thumbs:

Lenke til kommentar
Trist med en film hvor hovedpersonen ikke snakker da men...

Og det er derfor man ikke skal lage en "ren" Half-Life film med Gordon og slikt!

 

Den kan godt bygges opp av det samme konseptet men ikke akuratt Gordons historie!

 

Jegn synes det skal være en "halvt hjernedød" Action film med store muskelbunter som herser avsted! (å, jeg bare ELSKER Riddick filmene :love: ) Som ikke handler direkte om Half-Life!

 

(Setningsoppbygging har aldri vært min sterke side! ;))

 

Mvh Audun Hagen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...