Gå til innhold

Stenging av poster


Anbefalte innlegg

Dere stenger jo F. meg poster hele tiden. Om noen diskutere og posten var i "feil" del av forumet så blir det stengt tvært. Er jo helt idiotisk. La dem/meg få prate når posten først er posta i feil del. Trenger ikke stenge den vell? Er jo så ømfintlige på det dære at det blir bare teit hele greia.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg tror er at moderatorene har gått temmelig lei og når folk ikke gidder å følge reglene må de sette til mer effektive tiltak. jeg skjønner at moderatorene begynner å stenge postene, da burde i allefall feil posterne begynne å lære.....

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-31 20:43, Radiax skrev:

Er det så stort problem å poste riktig?

Dessuten, du kan jo bare starte en ny tråd og fortsette diskusjonen.


 

Poster ikke feil, men er noen som gjør det. Og diskusjonene kan bli gode. Trenger ikke ta det så høytidlig.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-31 20:31, SunChaser skrev:

Dere stenger jo F. meg poster hele tiden. Om noen diskutere og posten var i "feil" del av forumet så blir det stengt tvært. Er jo helt idiotisk. La dem/meg få prate når posten først er posta i feil del. Trenger ikke stenge den vell? Er jo så ømfintlige på det dære at det blir bare teit hele greia.


 

Dette emnet er tatt opp mange ganger før. Du trenger ikke starte enda en ny thread om emnet.

 

For at en diskusjon skal bli interesant så må den få saklige svar, derfor bør du(og alle andre) bare la være å svare fra første stund eventuelt bare skrive "denne tråden hører hjemme under ...". Vi må få opp selvjustisen blandt forumets brukere litt her :smile:

 

[ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-05-31 21:02 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-31 21:02, Anders Leipsland skrev:

Quote:


Den 2002-05-31 20:31, SunChaser skrev:

Dere stenger jo F. meg poster hele tiden. Om noen diskutere og posten var i "feil" del av forumet så blir det stengt tvært. Er jo helt idiotisk. La dem/meg få prate når posten først er posta i feil del. Trenger ikke stenge den vell? Er jo så ømfintlige på det dære at det blir bare teit hele greia.


 

Dette emnet er tatt opp mange ganger før. Du trenger ikke starte enda en ny thread om emnet.

 

For at en diskusjon skal bli interesant så må den få saklige svar, derfor bør du(og alle andre) bare la være å svare fra første stund eventuelt bare skrive "denne tråden hører hjemme under ...". Vi må få opp selvjustisen blandt forumets brukere litt her :smile:

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-05-31 21:02 ]</font>

 

"Dette emnet er tatt opp mange ganger før" Samme pipa som spiller vær gang noen poster. Så hører eg "Dette emnet er tatt opp mange ganger før" mange ganger. So shaddap Anders. Få deg et sosialt liv.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-31 21:27, SunChaser skrev:

"Dette emnet er tatt opp mange ganger før" Samme pipa som spiller vær gang noen poster. Så hører eg "Dette emnet er tatt opp mange ganger før" mange ganger. So shaddap Anders. Få deg et sosialt liv.


Vet nå ikke jeg hvem som er usosial. Du, som vil diskutere det diskuterte(som alle er gått lei av), eller Anders, som liker å diskutere og lære om nye ting.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-31 21:35, Radiax skrev:

Quote:


Den 2002-05-31 21:27, SunChaser skrev:

"Dette emnet er tatt opp mange ganger før" Samme pipa som spiller vær gang noen poster. Så hører eg "Dette emnet er tatt opp mange ganger før" mange ganger. So shaddap Anders. Få deg et sosialt liv.


Vet nå ikke jeg hvem som er usosial. Du, som vil diskutere det diskuterte(som alle er gått lei av), eller Anders, som liker å diskutere og lære om nye ting.

 

Du er good vist du finner noe som ikke er diskutert her inne.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-31 21:45, Anders Leipsland skrev:

Quote:


Den 2002-05-31 21:37, SunChaser skrev:


Du er good vist du finner noe som ikke er diskutert her inne.



 

Det er helt ok at vi tar å diskuterer samme emner med jevne mellomrom, men det får da være grenser.

 

btw ikke quote quota tekst er du snill :smile:

 

Så pirkete, som om eg bryr meg oppi hva du sier.

Lenke til kommentar

Akkurat dette er tatt opp nylig, som andre påpekte, det at moderatorene stenger poster.

Mod'ene kom også fram til at, hivs du sendte dem en forklarende og saklig mail om hvorfor/hvordan ting ble som de ble, ville posten bli åpnet på ny.

*Newsflash?* De kan faktisk stenge/åpne. La oss si det igjen...stenge/åpne. Nå du; gjenta. Bra!

 

Nå kommer jeg til del 2 av mitt innlegg.

Dette brukes ofte som litt forum/chat til tider. Vet jeg er fæl med å poste litt usakligheter av og til. Men å direkte "slenge" med kjeften er jo slettes ikke nødvendig. Bryr meg mitt oppe i det sjokksvarte rævhullet om du ikke syns 2xquote. Syns det ble servert som en opplysning mer enn kritikk.

 

Ellers har du noen bra tilbakemeldinger her og der Mr. Sun, så hva denne PMS styrte posten kommer av vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

Jeg er sikker på att enkelte av moderatorene bli kåte av og stenge poster.

ja en "fornuftig" grunn må det jo være siden de stenger poster der folk er midt opp i en intresant diskusjon om ting og tang.

Har selv opplevd dette litt for ofte :sad:

Har skiftet nick nå etter att jeg ble bannet og det for små filleting.

Makan til "duste" oppførsel fra enkelte av moderatorene skal man lete lenge etter.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-01 06:43, www skrev:


Jeg er sikker på att enkelte av moderatorene bli kåte av og stenge poster.

ja en "fornuftig" grunn må det jo være siden de stenger poster der folk er midt opp i en intresant diskusjon om ting og tang.

Har selv opplevd dette litt for ofte :sad:

Har skiftet nick nå etter att jeg ble bannet og det for små filleting.

Makan til "duste" oppførsel fra enkelte av moderatorene skal man lete lenge etter.






 

Kanskje du skal bli "bannet" èn gang til? :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...