Gå til innhold

Valg av kabinett


Anbefalte innlegg

Først: "mener, og tror jeg har puttet dette i det rette forum..", "hvis ikke, rett på meg"! :grin:

 

Nå, jeg har vært innom http://www.microplex.no, og sett på design kabinettene...

 

Alle var kjempetøffe!

 

Så lurer jeg da på, er det bare kabinett med "stil" og ingen kvalitet? Eller har de god kvalitet?

 

Sammenlignet med Chieftec Miditower (DX01SLD for eksempel), ligger design kabinettene og chieftec kabinettet på lignende pris. Chieftec kabinettet har jeg hørt har god kvalitet, OG har mye plass. Så kommer det til at jeg trenger ikke plass til ørten haddisker, cdrom's, etc.

 

Så lurer jeg på, hvordan er varmen og slik inni et slikt design kabinett sammenlignet med chieftec sitt?

 

Hva burde jeg velge? :smile:

 

Takk på forhånd,

MvH,

Joachim

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville uten tvil ha valgt Cheftech. design-Kassene ser tøffe ut, men på innsiden er det neppe mange som kan måle seg med cheftech. Alt kan klipses av/på (Vifter, Cd-stasjoner, Disker, t.o.m Floppy-stasjonen har klips(!))

og så er det så sinnsykt god plass inne i de.

skal du sette sammen pc`n og så la den være er det kanskje ikke så nøye, men skal du ofte inn og ut av den, velg cheftech :smile:

Lenke til kommentar

Chieftech uten tvil!

Kjøpte nettopp et slikt aluminiumskabinett på komplett til en av ungene mine og er meget fornøyd!

Det veier bare ca. 5 1/5!Kg og er helt genialt for transport til og fra LAN

miditower.jpg

 

Har fra før et Chieftech Dragon big tower som jeg også liker veldig godt etter noe modifisering for å gi plass til ekstra kjøling.

Holder LAN på jobben i natt, og da skal jeg prøve å få tatt noen bilder av det nye kabinettet når vi bygger det samt kansje et par nye bilder av kabinettet mitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...