bjokys Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 den beste og fineste sangen jeg vet om er dire straits - brothers in arms Second that
Ṱormod Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 I hvert fall stort sett, liker noen av instrumentalene fra Syd-perioden Interstellar Overdrive er sykt tøff. Det må være enten echoes, stairway to heaven, fields of gold eller shine on you crazy diamond som stikker av med prisen for beste sang. Eva Cassidey
ZenCo Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 (endret) Red hot chillipeppers - under the bridge Info: 1 l i chili.... Enig foressten Endret 30. juli 2005 av ZenCo
Mammuten Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 (endret) Lifehouse - Everything EDIT: Og, Rainbow - Bye Bye Baby Goodbye.. (Jeg kjenner han som skrev sangen.. Er forøvrig den gamle trommisen til Rainbow ) Endret 30. juli 2005 av Mammuten
Oovz Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Lifehouse - Everything Lifehouse har sinnsykt mye fint. Sjekk ut You and me fra den nyeste skiva. Ellers må jo Eric Clapton - Tears in heaven, Common feat. Lauryn Hill - Retrospect for life, RHCP - Scar Tissue og Oasis - Wonderwall være bra kandidater (iallefall for meg, har masse gode minner som er nært knyttet til disse sangene )
Mammuten Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Lifehouse - Everything Lifehouse har sinnsykt mye fint. Sjekk ut You and me fra den nyeste skiva. Ellers må jo Eric Clapton - Tears in heaven, Common feat. Lauryn Hill - Retrospect for life, RHCP - Scar Tissue og Oasis - Wonderwall være bra kandidater (iallefall for meg, har masse gode minner som er nært knyttet til disse sangene ) Se om jeg får lånt cd'en av noen.. Og, Bruce Springsteen har 2 veldig bra. "Streets of Philadelphia" og "The River" Liker Streets of Philadelphia best selv
mandela Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 neida, det er så mange deilige sanger som er laget så det blir latterlig å velge en som "best", en jeg liker veldig godt for tiden er: Keren Ann - La Disparition (album) - Au Coin du Monde http://www.kerenann.com/
jonas27389 Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Ingen som har nevnt "Vamp . Tir n'a noir" (riktig skrevet!?)...
rvenes Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 R.E.M - Leaving New York Alphaville - Forever Young Alphaville - Big in Japan Roxette - Things will never be the same Roxette - Breathe Stage Dolls - Comandos Stage Dolls - Hard to say goodbye Stage Dolls - Wings of Steel Stage Dools - Some one like you Enya - May it be Hmmm sikkert mange fleire, men det var dei eg kom på nu.
Anbefalte innlegg