Gå til innhold

Mafia 2 ? Kommer det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine kjære samfunnsborgere ! Et spørsmål jeg har lurt på siden jeg runna mafia for 2 år siden er : Kommer mafia 2 ? jeg har aldri fått et ordentlig svar? Hvor langt er de isåfall under utviklingen? Jeg tror ikke jeg kan komme på et spill med bedre story enn mafia !!! :love:

Bare må HA det !!!!1!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fant dette på Gamespot

RUMOR #4: Mafia 2 has been canceled.

Source: A post on the Gamers Hell forums.

The official story: Gathering did not comment.

What we heard: According to the post, internal strife at Mafia developer Illusion Softworks has led to the firing of head programmer Daniel Vavra--and to Mafia 2 being "indefinitely postponed." The post also quotes Petr Vochozka, founder of the Czech studio, as saying, "It is a shame that the game won't be finished anytime soon." That sounds like an open-and-shut case--except Mafia 2 hasn't even been officially announced yet, and neither Illusion nor Mafia publisher Gathering are commenting on it.

Bogus or not bogus?: Technically bogus, though given the disappointing sales of Mafia for consoles, it's likely the game will be stillborn.

Skrevet
:roll:

Det kommer vel..

Om noen år..

Da jeg er voksen og må jobbe ræva av meg for å overleve... :cry:

Hehe :!:

Håper inderlig at Mafia2 kommer jeg.. 1eren var bare digg :thumbup:

Mvh Birger

Skrevet
Åhh, håper mafia2 kommer.. Det tror jeg er noe av det beste jeg noen gang har spilt!

Enig. Deilig spill. Har begynt å spille det for andre gang nå, denne gang med en pc som kan drive det skikkelig. 1280*1024 og max detaljer.. Deeeilig. :)

Skrevet (endret)

Spørr du meg, tror jeg hendelsene vil finne sted i 1950-60 årene.

Det var ekstremt med organisert kriminalitet på den tiden.

Er dere ikke enige?

THX ttt :thumbup:

Endret av espinos
Skrevet

dette er vel eit tema som kjem opp med jamne og ujamne mellomrom, og vi har vel den same konklusjonen kvar gong: vi håper at mafia 2 kjem, men vi veit ikkje når/om det kjem.

espinos: du kan trykke edit knappen oppe i høgre hjørne av innlegget ditt for å endre det ;)

Skrevet

ahh, mafia var tingen. den stilfulle musikken og den gode koselige atmosfæren. blandet med balanserte skuddvekslinger i gaten og fete biler. det ligger på topp 5 av de spillene jeg har spilt :D. håper en eventuell 2-er blir like bra

• 4 uker senere...
Skrevet

Tror det blir vanskelig å lage en oppfølger til ett så godt spill.

Dem brukte jo alle mafia-elementene i Mafia, men det kunne vært kult med et spill ala Sopranos ellerno.. Mer moderne mafia. Hijacke trucker med dvd-spillere osv, hente protection money osv osv

Skrevet

Tror nok Mafia 2 kommer, men at det kan ta sin tid før det kommer ja det er klart, for det tar tid å lage en oppfølger til et så bra spill, og for å gjøre det enda bedre tar det enda lengre tid. Ser bare på Half-Life 2, tok sin tid før det kom, men det var verd å vente på.

Ettersom jeg har lest var det meningen at det skulle komme en patch til Mafia slik at du åpna for en MP del, hvor du var en del av en Mafia familie, men den ble kanselert da de starta med Mafia 2, så vi får krysse fingrene og håpe at det kommer :yes:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...